کد خبر : 1457649 | 07 شهریور 1396 ساعت 18:50 | 77.8K بازدید | 0 دیدگاه

72 ساعت سرنوشت ساز پیش روی بلوگرانا؛

جنگ بارسا و لیورپول بر سر کوتینیو حیثیتی شده است

مدیران لیورپول به هیچ قیمتی نمی خواهند اجازه رفتن فیلیپ کوتینیو به بارسلونا را صادر کنند.

جنگ بارسا و لیورپول بر سر کوتینیو حیثیتی شده است

 

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از 72 ساعت تا پایان بازار تابستانی در انگلیس باقی مانده است و علیرغم موضع سفت و سخت لیورپول، بارسلونا قصد دارد تا نیمه شب جمعه برای رسیدن به فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی و خلاق مرسی سایدی ها تلاش کند.

 

در حال حاضر بارسا قصد دارد تا آخرین ثانیه بازار نقل و انتقالات برای جذب کوتینیو تلاش کند اما اگر لیورپول قصد دارد در نهایت پیشنهاد کاتالان ها را قبول کند، باید تا ساعت 11 پنج شنبه شب یک جانشین برای هافبک گلزن خود پیدا کند.

 

 

1234621

 

 

اما موضوع اینجاست که مدیران لیورپول بعد از انتشار بیانیه ای که در مورد عدم صدور مجوز جدایی کوتینیو بود، از لحاظ حیثیتی نمی خواهند اجازه رفتن ستاره خود به بارسا را صادر کنند.

 

امروز خبر رسمی انتقال نبی کیتا، ستاره جوان لایپزیش به لیورپول منتشر شد اما مشکل اینجاست که این بازیکن جولای سال 2018 راهی اردوی مرسی سایدی ها خواهد شد.

 

در این میان نام توماس لمار، هافبک خلاق موناکو مطرح شده و اکیپ ادعا می کند که بعد از رد پیشنهاد 72 میلیون یورویی لیورپول، آنها 80 میلیون یورو به اضافه اوریگی را به فرانسوی ها پیشنهاد کرده اند.

 

علیرغم پیش رو بودن دیدار برزیل برابر اکواردور، در ساعات آتی ارتباط مداومی میان بارسا، مدیر برنامه کوتینیو و خود این بازیکن وجود خواهد داشت. ستاره برزیلی لیورپول به شدت از رد پیشنهاد 150 میلیون یورویی بارسا توسط لیورپول عصبانی بوده و امیدوار است در نهایت قادر به پیوستن به بارسلونا در روزهای آتی باشد.

دیدگاه‌ها