کد خبر : 1457692 | 08 شهریور 1396 ساعت 08:55 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

خیابانی: دایی باید سرمشق دیگران باشد

علی دایی و جواد خیابانی آقای گل جهان و گزارشگر معروف فوتبال ایران، به زودی در مقطع دکترای دانشکده علوم تحقیقات دانشگاه آزاد همکلاسی خواهند شد.

خیابانی: دایی باید سرمشق دیگران باشد 

به گزارش "ورزش سه"، دایی و خیابانی که مدتی قبل خبر حضورشان در کنکور مقطع دکترا منتشر شده بود، بعد از قبولی در دانشگاه با هم همکلاس شدند. این دو قرار است در کلاس های مقطع دکترای جامعه شناسی ورزش در دانشکده علوم تحقیقات شرکت کنند. نکته قابل توجه درباره دایی و خیابانی این که هر دو توانسته اند با این که مقطع دکترای جامعه شناسی ورزش دانشکده علوم و تحقیقات تنها 5 دانشجو را می پذیرفت، در کنکور قبول شده و مجوز حضور در کلاس ها را کسب کنند.


گفت و گوی همشهری ورزشی با خیابانی را بخوانید:

 

دایی باید سرمشق دیگران باشد 


با خیابانی تماس گرفتیم تا در مورد هم کلاسی شدن با دایی از او سال کنیم. او گفت:« من الان از شما شنیدم که من و دایی هم‌کلاسی هستیم. من علی را دوست دارم و مطمئنا حضور او باعث حرمت کلاس‌ها می‌شود. امیدوارم که دیگر فوتبالیست‌ها و ورزشکاران هم چنین رویه‌ای را در پیش بگیرند. واقعا اگر دایی جامعه‌شناسی نخواند چه کسی بخواند؟»

 

هزینه 70 میلیونی


خیابانی مدتی پیش از هزینه‌های سنگین در مورد ادامه تحصیل در دکترای جامعه شناسی با همشهری صحبت کرده بود و حتی گفته بود که شاید انصراف بدهد. از او در این خصوص سوال می‌کنیم که می‌گوید: خب، من الان هم می‌گویم که این هزینه برایم سنگین است. من مثل علی ثروتمند نیستم(با خنده). ماشاالله وضع دایی خوب است و امیدوارم خدا بیشتر به او بدهد. دایی افتخار فوتبال ایران است. این هزینه‌های سنگین فقط برای دانشگاه‌ها نیست. الان در بالای شهر در مقطع ابتدایی هر سال برای یک دانش‌آموز 15 تا 20 میلیون پول می‌خواهند و این در حالی است که در قانون اساسی امده که تحصیل رایگان است. 

 

هنوز هم شاگرد هستم


خیابانی در پایان حرف‌هایش می‌گوید: من هنوز هم خودم را شاگرد می‌خوانم و دنبال یاد گرفتن هستم. دارایی ما چیزی است که می آموزیم و رشته ای که تحصیل می کنیم  و من امیدوارم که یک روز و در یک جایی از چیزهایی که یاد گرفتم بهترین استفاده را ببرم.

دیدگاه‌ها