کد خبر : 1457769 | 08 شهریور 1396 ساعت 15:50 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

ناینگولان خداحافظی اش از تیم ملی بلژیک را پس گرفت

راجا ناینگولان، هافبک رم، خداحافظی اش از تیم ملی بلژیک را پس گرفت ولی مدعی شد که دعوت نشدنش به خاطر مشکل شخصی مارتینز با اوست.

ناینگولان خداحافظی اش از تیم ملی بلژیک را پس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، ناینگولان در مصاحبه ای تند، مارتینز را متهم کرد که به خاطر مشکل شخصی که با او دارد، از دعوتش به تیم ملی بلژیک صرف نظر کرده و به جای او بازیکنانی را دعوت کرده که در لیگ چین بازی می‌کنند. با این حال او بازنشستگی اش از بازی های ملی را پس گرفت و گفت که می‌خواهد در جام جهانی حضور داشته باشد.

 

1209656

 

 

او گفت:" من به خداحافظی از تیم ملی فکر می‌کردم ولی با مونچی، مدیر ورزشی باشگاه صحبت کردم و تصمیم گرفتم که دوباره به تیم ملی برگردم. او به من گفت که باید در جام جهانی بازی کنم و من هم دوست دارم این کار را انجام دهم. از اینکه در دیدارهای مقدماتی حضور ندارم ناراحتم.

 

امسال در چمپیونزلیگ حضور داریم و این زیباترین اتفاق است. من بازیکنی هستم که 120 درصد تلاشم را برای تیم می‌کنم. بله من سیگار می‌کشم، حقیقت دارد، گاهی الکل مصرف می‌کنم ولی این فقط من نیستم که اینگونه زندگی می‌کنم. این اتفاقات تاثیری روی من نداشته زیرا به هیچ وجه تمرکزم را از دست نداده ام و هیچوقت برای هیچ کاری دیر نکرده ام. عملکردم با رم خیلی خوب بوده است. اگر مشکل مارتینز با من تاکتیکی بود، موضوع فرق داشت ولی پس از 13 سال در ایتالیا، فکر نمی‌کنم مشکل تاکتیکی وجود داشته باشد."

دیدگاه‌ها