کد خبر : 1457946 | 09 شهریور 1396 ساعت 12:07 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: برادرم دلیل جدایی از سپیدرود نبود

سیدمحسن حسینی در پایان هفته پنجم از جمع سپیدرودی‌ها جدا شد تا وداعی زودهنگام از جمع شمالی‌ها داشته باشد.

حسینی: برادرم دلیل جدایی از سپیدرود نبود

به گزارش "ورزش سه"، مدافع سپیدرود در پایان هفته پنجم تصمیم به جدایی از جمع شاگردان علی نظرمحمدی گرفت تا بار دیگر به تبریز بازگردد و به دنبال حضور در گسترش فولاد باشد. در خصوص این جدایی حرف و حدیث زیادی شکل گرفته و حتی عنوان شده درگیری و بحث‌های میان او و برادرش درون دروازه سپیدرودی‌ها عامل این تصمیم بوده است. حسینی در خصوص جدایی از سرخپوشان رشتی می‌گوید: شرایط آنگونه که انتظار می‌رفت فراهم نبود و ناچار به جدایی از سپیدرود شدم. از تمام هواداران عزیز سپیدرود که در این مدت کوتاه بزرگترین لطف خود را به من داشتند تشکر می‌کنم و برای آنها بهترین‌ها را آرزومندم. 


وی در خصوص دلایل جدایی‌اش از این تیم گفت: آقای نظرمحمدی چیزهایی مدنظرشان بود که من نتوانستم انجام دهم و البته چمن مصنوعی و فراهم نبودن شرایط و ... هم در این مساله دخیل بود. مسائل مالی و اینکه هنوز مالک و اسپانسر باشگاه به طور کامل مشخص نشده و خود آقای نظرمحمدی هم به این نکته اشاره دارند که امکانات آنطور که باید فراهم نیست. تمام زحمات این تیم اکنون بر دوش 3-2 نفر است و آقای نظرمحمدی هم به جای اینکه به فکر تاکتیک باشد، فکرش جای دیگر است و مجبور است پیگیر مسائل بازیکنان باشد.


محسن حسینی در خصوص اینکه مشکلاتی هم با برادرش داشت که باعث این جدایی شده گفت: اصلا اینطور نیست. حسین دروازه بان تیم است و باید با بازیکنان صحبت کند. این مساله با توجه به اینکه علاوه بر رابطه هم تیمی بودن، برادری هم بین ما بود باعث واکنش‌های تندتری می شد. او برادر بزرگتر من است و از سر دلسوزی و وظیفه اش با من راحت تر هم بود، اما هیچ مشکلی بین ما نبود و اینکه می‌گویند به خاطر برادرم جدا شدم خنده دار است.


وی در خصوص تصمیمش برای آینده گفت: اکنون در تبریز حضور دارم و به دنبال توافق نهایی با گسترش فولاد هستم. در ابتدای فصل مجبور به جدایی شدم چون برخی شرایط فراهم نبود. با این حال با شناختی که از مالک باشگاه و مدیریت و امکانات اینجا دارم می‌خواهم دهمین سال حضورم در گسترش را پشت سر بگذارم و یک اتفاق جالب با حضوری 10 ساله در اینجا برای خودم رقم بزنم.

دیدگاه‌ها