کد خبر : 1458278 | 10 شهریور 1396 ساعت 17:11 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی پوشان امیدوار به پایان سندروم پارگی رباط صلیبی

طی 6 ماه اخیر سه بازیکن تیم سپاهان با پارگی رباط صلیبی روبرو شده اند.

طلایی پوشان امیدوار به پایان سندروم پارگی رباط صلیبی

به گزارش "ورزش‌سه"،  محمود قائدرحمتی، مسعود حسن زاده و صابر دیده ور سه بازیکن تیم سپاهان هستند که در 6 ماه گذشته با پارگی رباط صلیبی مواجه شدند.

محمود قائدرحمتی هافبک تدافعی جوان سپاهانی ها فصل گذشته و در دیدار برگشت برابر پرسپولیس با این مشکل مواجه شد و پس از ماه ها، تمرینات سبک خود را برای بازگشت به میادین آغاز کرده است. طبق نظر پزشکان باشگاه، قائدرحمتی با پایان بازی های ملی و شروع دوباره ی لیگ، می تواند رفته رفته سایر بازیکنان را همراهی کند.


مسعود حسن زاده مهره ی دیگر طلایی پوشان است که در دیدار ماقبل پایانی فصل گذشته برابر تراکتورسازی رباط صلیبی اش پاره شد و اکنون تحت نظر پزشکان تمرینات فیزیوتراپی را پشت سر می گذارد. مهاجم سپاهان که در نیم فصل لیگ شانزدهم از سایپا به سپاهان پیوست، نمایش خوبی برای این تیم ارائه داد؛ ولی با بدشانسی 8 ماه از میادین دور شد. زمان بازگشت حسن زاده، شروع نیم فصل دوم رقابت ها تخمین زده شده است.


صابر دیده ور وینگر جوان سپاهانی ها سومین مصدومیت طولانی مدت این تیم را رقم زده است. دیده ور در دیدار دوستانه ی پیش فصل برابر پیکان با پارگی رباط صلیبی روبرو شد و چند روز پیش، پای خود را به تیغ جراحان سپرد. دیده ور 6 تا 8 ماه دیگر به میادین بازخواهد گشت.


البته این تمام بدشانسی های سپاهان نبود و آنها طی همین مدت مهدی امینی گلر دوم خود را نیز به دلیل شکستگی از ناحیه دست از دست دادند؛ مصدومیتی که به خصوص در سه دیدار ابتدایی فصل و در شرایطی که لی اولیویرا گلر برزیلی سپاهانی ها با آسیب دیدگی از ناحیه ی همسترینگ روبرو شده بود، بیش تر به چشم آمد.


طلایی پوشان امیدوارند در ادامه ی رقابت ها بیشتر از گذشته خوش شانس باشند و بازیکنانشان با مصدومیت های طولانی روبرو نشوند.

دیدگاه‌ها