کد خبر : 1458290 | 10 شهریور 1396 ساعت 17:54 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای هواداران بازی در جام حذفی جذابیت دارد اما...

بگوویچ: برای ما مس از استقلال مهم تر است

سرمربی تیم فوتبال گل گهر معتقد است بازی این تیم در لیگ یک برابر مس رفسنجان از تقابل با استقلال در جام حذفی برای این تیم مهم تر است.

بگوویچ: برای ما مس از استقلال مهم تر است

به گزارش "ورزش سه"، وینگو بگوویچ سرمربی تیم گل گهر سیرجان، تیمش را برای دو بازی حساس آینده در لیگ یک و جام حذفی برابر مس رفسنجان و استقلال تهران آماده می کند.


وینگو درباره این دو بازی گفت:«هر چند که برای هواداران سیرجانی دیدار با استقلال تهران جذابیت های خاص خودش را دارد؛ اما برای ما امتیاز های دیدار با مس کرمان و مس رفسنجان مهمتر است. »
او درباره شرایط تیم گل گهر در حال حاضر اضافه کرد:« تیم ما به لحاظ بدنی آماده است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و به جز رضا درویشی، احمد حسن زاده و محسن طرهانی؛ سایر بازیکنان آماده دیدار با مس کرمان هستند.»


بگوویچ درباره دربی کرمانی ها در لیگ یک گفت: «دربی ها همیشه حساسیت خاص خود را دارد و دو تیم به دنبال کسب امتیاز هستند و ما نیز به دنبال استراتژی مناسبی برای این دیدار میگردیم.»
وینگو با بیان اینکه گل گهر قرعه سختی در ابتدای این فصل نصیبش شده گفت:« ما در ۵ بازی اول لیگ و همچنین جام حذفی به قرعه سختی خوردیم و تلاش میکنیم از این بازی ها سربلند بیرون بیاییم.»


او با تایید این موضوع که در صدد جذب بازیکن جدید و تقویت تیمش است گفت:« قصد داریم در خط جلو با اضافه شدن یکی دو بازیکن مشکلاتمان را برطرف کنیم و تا کنون هنوز بازیکن خوبی پیدا نکرده ایم. بازیکنی که بتواند کار را دربیاورد. ما ابتدا در تقویت خط دفاع تلاش کردیم و حالا میخواهیم خط هجومی را تقویت کنیم.»

دیدگاه‌ها