کد خبر : 1458346 | 11 شهریور 1396 ساعت 08:22 | 90.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایران بدون نماینده در لیگ قهرمانان اروپا؛

پایان رویای انصاری‌فرد مقابل بارسلونا و یوونتوس

نام مهاجم ایرانی المپیاکوس از فهرست این تیم برای بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خط خورد.

پایان رویای انصاری‌فرد مقابل بارسلونا و یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری‌فرد بعد از زدن پنج گل در دور رفت فصل 17-2016 برای پانیونیوس در نقل و انتقالات زمستانی راهی المپیاکوس شد و توانست نظر مساعد پائولو بنتو را برای حضور در ترکیب این تیم صدرنشین به دست بیاورد. حتی بعد از سرمربیگری تاکیس لمونیس نیز شرایط برای مهاجم ایرانی خوب بود تا اینکه اوضاع در هفته‌های اخیر برای او متفاوت شد.


المپیاکوس فصل جدید را با بسنیک هاسی، سرمربی آلبانیایی آغاز کرده است. او نشان داده با وجود درخشش کریم انصاری‌فرد، نگاه مثبتی روی مهاجم ایرانی ندارد و حالا این موضوع را علنی کرد و این بازیکن را از فهرست اروپایی المپیا کنار گذاشت.


انصاری‌فرد در هفته اول سوپر لیگ یونان برابر آ. اِل. لاریسا یک گل زد و یک پاس گل داد ولی در دومین مسابقه تنها 27 دقیقه فرصت حضور در زمین پیدا کرد و پس از آن نیز برای حضور در اردوی تیم ملی ایران به سئول کره جنوبی رفت.


طی هفته‌های گذشته شایعه جدایی انصاری‌فرد از المپیاکوس شنیده می‌شد و حتی بسنیک هاسی نیز در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود به مهاجم ایرانی تیم‌اش گفته او در ترکیب اصلی این تیم جایی ندارد. اکنون به نظر می‌رسد رفتن این بازیکن از تیم صدرنشین سوپر لیگ یونان در حال نهایی شدن است.


بعد از اینکه یوونتوس، بارسلونا و اسپورتینگ لیسبون در گروه D فصل 18-2017 لیگ قهرمانان اروپا به‌عنوان حریفان المپیاکوس یونان معرفی شدند، انصاری‌فرد امیدوار بود بتواند برابر این تیم‌های بزرگ به میدان برود و همانند سردار آزمون که فصل گذشته برابر بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید درخشید، خودی نشان دهد ولی این فرصت به او داده نشد.

 

1238870


فهرست المپیاکوس برای فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا بامداد امروز شنبه اعلام شد که در بین 25 بازیکن و با وجود حضور چهار مهاجم در بین آنها، نام کریم انصاری‌فرد دیده نمی‌شود.


با خروج نام انصاری‌فرد از لیست اروپایی المپیاکوس یونان، ایران هیچ بازیکنی در بین 32 تیم حاضر در فصل 18-2017 لیگ قهرمانان اروپا نخواهد داشت.

 

1238871

دیدگاه‌ها