کد خبر : 1458400 | 11 شهریور 1396 ساعت 11:47 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

وزارت اگر نمی تواند بگذارد دیگران تیم داری کنند

آقازمانی: دوست دارم درخشان در نفت بماند

هافبک تیم نفت تهران گفت:« اگر وزارتخانه تمایلی به تیم داری ندارد پس بهتر است اجازه دهد این تیم توسط دیگران اداره شود.»

آقازمانی: دوست دارم درخشان در نفت بماند

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان نفت تهران امروز قرار بود برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی به عباس آباد مازندران بروند اما مشکلات این باشگاه باعث شد تا بازیکنان بعد از چند ساعت معطلی در اتوبوس ، عاقبت بلاتکلیف راهی خانه هایشان بشوند.


سامان آقازمانی هافبک این فصل تیم نفت تهران گفت:« قرار بود امروز به اردوی تدارکاتی در عباس آباد برویم ، حتی سوار اتوبوس هم شدیم اما ترجیح دادیم تا زمانی که تکلیف آقای درخشان مشخص نشده منتظر بمانیم.»


او درباره این که امروز در جلسه با وزارت نفت مشخص شده که بهنام پیشرو دیگر تمایلی به هزینه کردن ندارد گفت:« از این موضوع خبر ندارم اما می دانم اگر بهنام پیشرو قصد هزینه کردن نداشت تا الان حدود 2-3 میلیارد از بدهی های این باشگاه را نمی داد. مشخص نیست که این وسط چه کسانی موش می دوانند که در نهایت همه چیز به ضرر تیم نفت تمام می شود.»


آقازمانی اضافه کرد:« نفت باید امسال در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و در این میدان بین المللی نماینده ایران باشد اما با این اتفاقات معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار ما است. نفت بازیکنان خوبی دارد که هرکدام می توانستند انتخاب های دیگری داشته باشند و حالا با این وضعیت همه بلاتکلیف هستند.


هافبک سابق پرسپولیس همچنین گفت:« وزارت می گوید نمی خواهد تیم داری کند خب اگر نمی خواهد لااقل اجازه بدهد دیگران بیایند و این تیم را اداره کنند.»


او درباره شرایط فنی تیم نفت هم گفت:« خداراشکر ما با 6 بازی که انجام دادیم وضعیت بدنی و هماهنگی بهتری پیدا کردیم. هدفمان این بود که در این تعطیلات بدنسازی کنیم و به آمادگی کامل برسیم اما آنقدر مشکلات در باشگاه زیاد است که نتوانستیم کار زیادی انجام بدهیم.»


هافبک این فصل نفت درباره شرایط مالی بازیکنان هم گفت:« یکسری از بازیکنان قدیمی این تیم دو سال است که پولی نگرفته اند و متاسفانه در شرایط سختی هستند. آن ها حقشان را می خواهند و باید به آن برسند. بازیکنان جدید هم مثل ما خب تحمل می کنیم و با سیلی صورتمان را سرخ نگه می داریم چون فکر می کنیم بالاخره شرایط تیم بهتر شده و ما هم به حقمان می رسیم.»


او در این رابطه که آیا درخشان در نفت خواهد ماند یا نه گفت:« من به شخصه دوست دارم آقای درخشان به تیم برگردد. بچه ها در این مدت با آقای درخشان اخت شده و ارتباط خیلی خوبی بین بچه ها و آقای درخشان به وجود آمده است. اما خب آقای درخشان هم از اینکه تیم در همین ابتدای فصل اینهمه مشکل داشته واقعا اذیت شدند.»


آقازمانی در انتها گفت:« نفت تیم خوبی است و بازیکنان و کادر فنی باشخصیت و با کیفیتی دارد. امیدوارم مشکلات این باشگاه هرچه زودتر حل شود تا بتوانیم در آرامش برای ادامه بازی ها آماده شویم.»

دیدگاه‌ها