کد خبر : 1458422 | 11 شهریور 1396 ساعت 12:47 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

آذری قرارداد شکاری با بردی‌اف است نه روبین کازان؛

شکایت ذوب آهن از روبین کازان به دلیل سرقت!

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می گوید که در اولین قدم در مورد انتقال غیرقانونی شکاری به روبین کازان به این باشگاه نامه ارسال می کند و در صورتی که این روش جواب ندهد از روش های دیگر استفاده می کند.

شکایت ذوب آهن از روبین کازان به دلیل سرقت!

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در مورد انتقال شکاری به روبین کازان روسیه و اینکه آیا این بازیکن با باشگاه قرارداد دارد یا خیر می گوید: من تعجب می کنم که شما این سوال رو اینگونه  مطرح می کنید؛ هفته ی گذشته ما خبر رای کمیته انضباطی که بر طبق آن شکاری بازیکن تیم ذوب آهن است را روی سایت باشگاه قرار دادیم و خبر رسانی کردیم. ایشان با ما قرارداد دارد و تا یک سال و نیم دیگر هم قرارداد او اعتبار دارد.


وی ادامه می دهد: در ابتدا گفتند که شکاری به روستوف رفته ولی این بازیکن یک قرارداد شخصی با قربان بردی‌اف امضاء کرد و چون آقای بردی اف به کازان رفتند، شکاری هم به کازان رفته و علیرغم اینکه این قرارداد غیرقانونی است، اقدام به عقد قراردادی 5 ساله با شکاری کرده اند؛ البته من معتقدم که شکاری زیاد در این قضیه مقصر نیست.
آذری در خصوص اینکه در این شرایط موضع رسمی باشگاه ذوب آهن چه چیزی است، ادامه داد: موضع رسمی باشگاه شکایت به فیفا از باشگاه روبین کازان، شکاری و واسط این قرارداد است. 


مدیر عامل ذوب آهن با اشاره به پدیده نخبه دزدی افزود: ببینید ما این پدیده را نه به خاطر رضا شکاری که به خاطر بحث نخبه دزدی که در فوتبال ما در حال انجام شدن است و رویه ی غیرقانونی که در حال اعمال شدن است، دنبال خواهیم کرد و محققا به دنبال این خواهیم بود که از این سه ، یعنی هم رضا شکاری، هم باشگاه روبین کازان و هم مدیربرنامه های این بازیکن که قراردادش عملا یک ماه پیش با شکاری منقضی شده است، شکایت کنیم.


آذری در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه روبین کازان بابت انتقال شکاری سوالی از ذوب آهن داشته یا خیر، اظهار داشت: قاعدتا اگر قرار است باشگاه بازیکنی را در اختیار بگیرد، نامه می زند و مذاکراتی صورت می گیرد تا شرایط باشگاه فروشنده بازیکن مشخص شود. اما هیچ کدام از این ها صورت نگرفته و دیروز روبین کازان بدون هماهنگی با ما با بازیکن قرارداد 5 ساله امضاء کرده است. وظیفه ی ما این است که فردا صبح به باشگاه روبین کازان نامه بزنیم و رای کمیته انضباطی را که به نفع ما بوده و به انگلیسی هم ترجمه شده برای آنها ارسال کنیم و آنها را آگاه کنیم ولی اگر دیدیم این روش جواب نداد، از روش دیگری وارد عمل می شویم.

دیدگاه‌ها