کد خبر : 1458428 | 11 شهریور 1396 ساعت 13:34 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی یکبار به تیر دروازه هم نزده است!

واکنش تند کمالوند به حرف‌های مهاجم خاطی نفت

سرمربی تیم نفت آبادان نسبت به حرف های فرید کریمی درباره باشگاه خود موضع گیری تندی انجام داد.

واکنش تند کمالوند به حرف‌های مهاجم خاطی نفت

به گزارش "ورزش سه"، فرید کریمی بهزادی مهاجمی که ابتدای فصل به نفت آبادان پیوسته بود، نتوانسته از بعد فنی نظر سرمربی این تیم را جلب کند. او که با نظر فراز کمالوند از اردوی بروجرد نفت آبادان هم جا ماند و قرار شد به صورت اختصاصی در آبادان کارش را دنبال کند، نه تنها به تمرینات نرفته که امروز در مصاحبه ای اعلام کرده باشگاه نفت تکلیفش را روشن نمی کند.


در واکنش به ادعاهای کریمی بهزادی، سرمربی نفت آبادان توضیحاتی را ارائه کرد. فراز کمالوند در این باره به خبرنگار ورزش سه گفت: عملکرد کریمی در هفته های ابتدایی بسیار ضعیف بوده است؛ به عنوان نمونه آگوستو سزار که هافبک دفاعی ما است، 3 گل به ثمر رسانده اما کریمی که یک مهاجم است، یکبار هم به تیردروازه نزده! به همین خاطر من به او اعلام کردم باید در آبادان بماند و به اردوی بروجرد نیاید. ما اعتقادمان بر این بوده که از نظر بدنی عقب است و باید کار بیشتر انجام دهد. به همین خاطر یک مربی در آبادان نگه داشتیم اما او در تمرینات اختصاصی حضور پیدا نکرد.


وی ادامه داد: دلیل این کار کریمی مثل روز برای ما روشن است. او می خواهد تا پانزدهم شهریورماه زمان بخرد تا دیگر نتوانیم بازیکنی را به جایش در لیست اضافه کنیم اما ما هم یکروز نیست که به فوتبال آمدیم. قطعا با بازیکنی که صادقانه جلو نمی آید و می خواهد با دروغ و پاک کردن صورت مساله موضوعات رو جلو ببرد، مثل خودش رفتار می کنیم. 


سرمربی نفت آبادان همچنین گفت: امروز به کمیته انضباطی و سازمان لیگ نامه زدیم که کریمی 12 روز بدون هماهنگی و به صورت غیرموجه در تمرینات غیبت داشته است. حتی من و آقای امینی فر با مدیربرنامه هایش تماس گرفتیم و کاملا از همه چیز اطلاع داشته است. به همین خاطر او باید پاسخگو باشد. با کاری که او انجام داده، هم خودش و هم تیم نفت آبادان متضرر می شود. قطعا راه درستی را در پیش نگرفته است. جالب است که دلایل واهی برای غیبت در تمرین می آورد. یکروز می گوید خانمش مریض است، روز بعد می گوید قرار شده مادر همسرش را نزد او ببرد. این مسائل برای ما عجیب است. به همین خاطر این موضوع را از طریق کمیته انضباطی پیگیر شده ایم.


کمالوند در پایان با اشاره به عملکرد خوب تیم ملی در سئول کره جنوبی بیان کرد: کارلوس کی روش مربی است که نشان داده کارش را بلد است. او سطح فوتبال ایران را بالا برده و مثل همیشه به مسئولان فدراسیون می گویم تا دیر نشده قرارداد او را 4 سال دیگر تمدید کنند. قطعا با کی روش برای اولین بار از مرحله گروهی جام جهانی هم بالا می رویم و این شرایط فوق العاده است.

دیدگاه‌ها