کد خبر : 1458830 | 13 شهریور 1396 ساعت 13:20 | 80.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بارسا پیرلوی جدید یوونتوس خواهد شد؟ (عکس)

پس از جدایی پیرلو از یوونتوس در سال 2015 بیانکونری هنوز نتوانسته هافبکی در حد و اندازه های او برای خط میانی خود پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، پیانیچ و دیبالا هر کدام خصوصیاتی متفاوت نسبت به پیرلو دارند ضمن اینکه تجربه بالای پیرلو که در 32 سالگی پیراهن یووه را به تن کرد، در بازگشت این باشگاه به روزهای اوجش نقش بسیار مهمی داشت.

امروز نشریه توتواسپورت چاپ تورین فاش ساخت که مسئولان یوونتوس منتظر پایان قرارداد اینیستا هستند تا او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

اینیستای 33 ساله هنوز بر سر تمدید قرارداد با بارسا به توافق نرسیده و به نظر می رسد که او به روزهای پایانی خودش در جمع آبی اناری ها نزدیک می شود. توتو اسپورت تیتر یک شماره امروز خود را به همین موضوع اختصاص داده است:« می خواهی همان کار پیرلو را انجام بدهی؟»

 

 

1239247

 

 

اینیستا چند هفته پیش در مورد تمدید قراردادش گفته بود:« هنوز این اتفاق نیفتاده و در این مدت حس های متفاوت و ناشناخته ای را تجربه کرده ام. سه سال پیش گمان نمی کردم روزی برسد که به جدایی از بارسلونا فکر کنم.»

 

لازم به ذکر است که پیرلو سال 2011 به عنوان بازیکن آزاد از میلان به یوونتوس پیوست در حالی که بسیاری او را تمام شده می دانستند. او کمک کرد یوونتوس پس از 7 سال یک بار دیگر قهرمان سری آ شود و این موفقیت در سال های بعدش نیز تداوم داشت.

دیدگاه‌ها