کد خبر : 1458831 | 13 شهریور 1396 ساعت 13:27 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدوی اصلی و بزرگ، الگوی من است

پریرا: طارمی بهترین مهاجم ایران است

لوسیانو پریرا فصل جدید لیگ برتر را خیلی خوب شروع کرده و یکی از بهترین بازیکنان لیگ در 5 هفته ابتدایی بوده است.

پریرا: طارمی بهترین مهاجم ایران است

به گزارش "ورزش سه"،  پریرا با 3 گل زده همراه با نانگ، سزار و آل‌کثیر در صدر جدول گلزنان قرار دارد و برای رسیدن به آقای گلی با مهاجمان دیگر رقابت نزدیکی دارد. با پریرا در خصوص وضعیت صنعت نفت، شانس آقای گلی‌اش در لیگ امسال و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سوالات پاسخ می‌دهد. 

 

عملکرد صنعت نفت در 5 بازی گذشته از نظر تو قابل قبول بود؟
ما 3 بازی با تیم‌هایی انجام دادیم که فصل گذشته مقابل آنها 9 امتیاز از دست دادیم، ضمن اینکه 9 گل هم خوردیم. امسال از این 3 تیم 7 امتیاز گرفتیم و این نشان می‌دهد که عملکرد تیم در فصل جاری تا الان خیلی بهتر بوده است.

 

به نظرت امسال صنعت نفت می‌تواند سهمیه آسیا کسب کند؟
همه تیم‌ها در لیگ خوب هستند ولی همیشه امید داشتن باعث می‌شود بهتر بجنگیم. سهمیه گرفتن خیلی خیلی سخت است ولی ما امید داریم که به این موفقیت برسیم. انشاالله که بتوانیم سهمیه بگیریم.

 

خیلی‌ها شانس اول قهرمانی را به پرسپولیس می‌دهند، نظر تو چیست؟
من هم مثل خیلی‌ها فکر می‌کنم که پرسپولیس شانس اول قهرمانی است؛ اما دیگر تیم‌ها می‌جنگند که دوم، سوم یا چهارم شوند. یکی از این تیم‌ها هم می‌تواند صنعت نفت آبادان باشد.

 

امسال چند درصد به آقای گلی امیدوار هستی؟ شانس تو بیشتر است یا طارمی و نانگ؟
من در تمام بازی‌های به امید پیروزی تیم وارد زمین می‌شوم و هر مهاجمی هم دوست دارد آقای گلی شود. البته اگر هر مهاجمی فقط با هدف آقای گلی وارد زمین شود، شاید خیلی از موقعیت ها را خراب کند یا اینکه پاس ندهد که در این صورت همه چیز به ضرر خودش تمام می شود. خیلی زود است که در مورد آقای گلی صحبت کنم، باز هم می‌گویم اگر در این زمینه فقط به خودم فکر کنم ضرر خواهم کرد.

 

آیا بازی کردن در گرمای آبادان و امکانات ضعیف برای تو سخت نیست؟
من این تجربه را قبلا در اهواز داشتم. این گرمای هوا واقعا سخت است ولی گرمای مردم آبادان کمک می‌کند که گرمای هوا روی ما تاثیر منفی نگذارد.من بازیکن حرفه‌ای هستم و هر جا که بتوانم درآمد داشته باشم، بازی می‌کنم.

 

1234615

 

از اینکه آبادانی‌ها عاشق برزیل هستند چه احساسی داری؟
می‌دانستم که آنها خیلی فوتبال برزیل را دوست دارند.آبادان برزیلته!

 

در بین مهاجم معتبر دنیا کدام بازیکن الگوی تو است؟
برای من مسی فوق‌العاده است و مثل او دیگر در دنیا وجود ندارد. البته الگوی من در فوتبال رونالدوی اصلی و بزرگ است، همان رونالدوی برزیلی.

 

طرفدار کدام تیم اروپایی هستی؟
من طرفدار بارسلونا هستم. من و تمام خانواده‌ام بارسایی هستیم.

 

قبول داری که برخی معتقدند چپ پاها پنالتی‌زن‌های خوبی نیستد؟
شما اگر لیگ را بررسی کنید در فولاد و سپاهان زیاد پنالتی زدم.در بازی با تراکتور در دقیقه 93 اولین باری بود که پنالتی را بیرون زدم. من قبول ندارم که چپ پاها پنالتی‌زن‌های خوبی نیستند.هر بازیکنی ممکن است پنالتی را خراب کند.

 

بهترین مهاجم ایران از نظر تو چه کسی است؟
به نظر من مهدی طارمی بهترین مهاجم ایران است. او فوق‌العاده بازی می‌کند و بازی‌اش را دوست دارم.

 

این درست که از سایپا هم پیشنهاد داشتی؟ دوست نداشتی با علی دایی کار کنی؟
به جز سایپا چند تیم دیگر هم بودند که به من پیشنهاد دادند. من قبلا با کمالوند کار کرده بودم و می‌دانستم چه چیزی از من می خواهد. دو دوست دیگر من هم اینجا هستند و امیدوارم که صنعت نفت بهترین رتبه ممکن را در لیگ به دست بیاورد.

 

در مورد عملکرد کی‌روش و تیم ملی ایران چه صحبتی داری؟
عملکرد تیم ملی با توجه به جایگاهی که در فیفا دارد ثابت شده است. بعد از جام جهانی برزیل مردم کشور ما خیلی خوب تیم ملی ایران را می‌شناسند و اکثر آنها می‌دانند که ایران تا حالا گل نخورده و شکستی هم نداشته است. کارنامه کی‌روش واقعا موفقیت امیز بوده است.

دیدگاه‌ها