کد خبر : 1458839 | 13 شهریور 1396 ساعت 13:46 | 84.4K بازدید | 0 دیدگاه

ژرمی متیو:

من اولین و آخرین بازیکن سیگاری فوتبال نیستم

مدافع چپ فرانسوی سابق بارسلونا همواره تایید کرده است که سیگار می کشد و ابایی از گفتن حقیقت نداشته است.

من اولین و آخرین بازیکن سیگاری فوتبال نیستم

به گزارش "ورزش سه"، متیو سال 2014 و پس از چند فصل خوب در والنسیا به بارسلونا پیوست و از همان روزها مورد انتقاد کارشناسان فوتبال اسپانیا قرار گرفت. آنها معتقد بودند که بارسا نباید برای تقویت خط دفاعی خود یک بازیکن بالای 30 سال به خدمت می گرفت.

سال اول حضور متیو در بارسا با کسب سه گانه همراه شد و او یک گل حساس نیز به رئال در نوکمپ زد ولی دو فصل گذشته برای او با کابوس مصدومیت های مختلف همراه بود و در نهایت دو ماه پیش به اسپورتینگ لیسبون پیوست.

 

 

1209621

 

 

متیو در مورد دلیل جدایی از بارسا گفت:« فشار و توقعات در فوتبال اسپانیا بیش از حد است. رسانه ها با یک بازی بد شما را می کشند و خبرنگاران همه جا فعالیت های شما را زیر نظر دارند. در پرتغال شرایط بهتر است؛ نه اینکه توقعی در کار نباشد ولی به اندازه بارسلونا تحت فشار قرار ندارم. مدیریت کردن آن شرایط سخت در بارسا برایم دشوار شده بود.»

 

سیگار:« همیشه حقیقت را گفته ام، بدون اینکه ترسی از عواقبش داشته باشم. من سیگار می کشم و نه اولین فوتبالیستی هستم که این کار را انجام داده و نه آخرینش خواهم بود. در زمین فوتبال این مساله هرگز به چشم نیامده چون همیشه سعی کرده ام بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم. خیلی سخت تمرین می کنم و مراقب شرایط بدنی ام هستم.»

 

دیدگاه‌ها