کد خبر : 1458997 | 14 شهریور 1396 ساعت 11:47 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک سپاهانی دو استقلالی؛ زوج حاج صفی کیست

جای خالی سعید عزت الهی؛ زرد یا آبی؟

برای اولین بار در تمام رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه امشب تیم ملی در غیاب یکی از بهترین هافبک های خود به مصاف سوریه می رود.

جای خالی سعید عزت الهی؛ زرد یا آبی؟

به گزارش "ورزش سه"، خطای بچه گانه در مصاف با کره جنوبی باعث شد تا سعید عزت الهی در همان آغاز نیمه دوم از داور استرالیایی کارت قرمز بگیرد تا نه تنها باعث ده نفره شدن ایران در یکی از حساس ترین بازی های این مرحله را فراهم کند؛ بلکه طعم تلخ اولین اخراج با پیراهن تیم ملی را نیز بچشد.


اتفاقی که در این روزها به یکی از سوژه های نگران کننده پیرامون عواقب و تبعات خطای او روی بازیکن کره جنوبی تبدیل شده تا شائبه محرومیت سنگین یکی از امیدهای اصلی کی روش در میانه میدان تیم ملی برای جام جهانی پیش بیاید. عزت الهی امروز به دلیل محرومیت نمی تواند مقابل سوریه به میدان برود تا در گام اول انتخاب جانشین برای ستاره 20 ساله ایران در پست هافبک دفاعی به سوالی بزرگ در تیم ملی تبدیل شود.

 

1238840


احسان حاج صفی گزینه اول کی روش برای ایستادن در پست هافبک تدافعی است؛ جایی که او به خوبی از عهده وظایفی که روی دوشش قرار گرفته برآمده و در حد یک ستاره کامل ظاهر شد. با توجه به این که در تمام بازی های گذشته تیم ملی سعید عزت الهی به عنوان زوج اصلی هافبک تدافعی های تیم ملی به میدان رفته در غیاب او کی روش برای انتخاب زوجی جدید برای حاج صفی چند گزینه روی میز دارد که از جمع این گزینه ها دو استقلالی و یک سپاهانی سابق و در حال حاضر بدون تیم در دسترس هستند.


روزبه چشمی و امید نورافکن هر دو در اولین تجربه ملی خود در تیم بزرگسالان این فرصت را دارند تا از محرومیت عزت الهی برای تثبیت خود در جمع مسافران جام جهانی بهره ببرند ضمن این که نباید به سادگی از نام علی کریمی ستاره سابق سپاهان و فصل گذشته دیناموزاگرب که در حال حاضر بدون تیم است به سادگی گذشت. بازیکنی که کی روش نشان داده علاقه زیادی به توانایی های فنی او دارد و در این دوره از رقابت ها به او فرصت های خوبی داده است.

 


علی کریمی به نظر می رسد محروم از گزینه اصلی کی روش برای زوج حاج صفی و پر کردن جای خالی عزت الهی است، این روزها با پیشنهاد وسوسه کننده سپاهان برای بازگشت به لیگ برتر روبه رو است؛ ضمن این که شنیده می شود یک تیم بزرگ لیگ برتری هم مترصد به تور انداختن این بازیکن ملی پوش است؛ از همین رو امشب با انگیزه های فراوان می تواند توانایی های خود را به اثبات برساند؛ ضمن این که انگیزه های جوانی روزبه چشمی و نورافکن نیز دست کی روش را برای چیدمان جدید هافبک تدافعی های تیم ملی که نقشی غیرقابل انکار در روند حرکتی ایران دارند، بازتر کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها