کد خبر : 1459265 | 15 شهریور 1396 ساعت 11:41 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

دوست نداشتم در جام حذفی شرکت کنیم

بگوویچ: ما قشقایی جام حذفی نیستیم!

سرمربی کروات تیم گل گهر سیرجان اعلام کرد که استقلال در بازی های گذشته بدشانس نبوده و باید به این تیم احترام گذاشته شود.

بگوویچ: ما قشقایی جام حذفی نیستیم!

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم گل گهر سیرجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باید از استقلال تهران میزبانی کند. این مسابقه در حالی برگزار می شود که گل گهر قصد کناره گیری از جام حذفی را داشت؛ اما با توجه به قرعه ای که برایش پیش آمد، در این رقابت ها ماندگار شد. از این رو بازی روز جمعه برای استقلال نیز حیاتی است. علیرضا منصوریان با اولتیماتومی عجیب درباره دو بازی آینده تیمش روبه رو شده و همین مساله استرس را نزد آبی های پایتخت بالا می برد.


وینکو بگوویچ، سرمربی نام آشنای گل گهر سیرجان که سالهاست در فوتبال ایران حضور دارد، در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" صحبت های جالبی را قبل از مصاف با استقلال به زبان آورد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


تمایلی به حضور در جام حذفی نداشتم
من زیاد تمایلی به این نداشتم که در رقابت های جام حذفی شرکت کنیم. هدف ما در فصل جاری صعود به لیگ برتر است و به همین خاطر من دوست داشتم تمرکز تیمم روی مسابقات لیگ باشد؛ اما دستور مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه این بود که در جام حذفی حضور پیدا کنیم و من نیز اطاعت کردم. از شانس خوبمان هم به استقلال خوردیم که فکر می کنم یک مسابقه هیجان انگیز باشد و از این دیدار استقبال می کنم.


بازی با استقلال ما را به همه ایران نشان می دهد
همانطور که گفتم ماموریت ما در فصل جاری صعود به لیگ برتر است. سال گذشته گل گهر با یک امتیاز کمتر نتوانست به لیگ برتر برسد و امسال برنامه مان این است که برای صعود به لیگ برتر هرکاری انجام دهیم. در این راه باید هر مساله ای که در گرفتن تک امتیاز ها و تک گل ها به ما ضربه می زند را از راهمان کنار بگذاریم. احساس من این بود که جام حذفی این عدم تمرکز را برای ما به وجود می آورد اما حالا که با استقلال بازی داریم، از این مسابقه استقبال می کنم و واقعا دوست دارم در این بازی حضور داشته باشم. چراکه بازی با استقلال تیم ما را به همه ایران نشان می دهد.


امیدوارم بازی با مس کرمان تکرار نشود
ما یک بازی وحشتناک با مس کرمان داشتیم؛ یکی از بدترین بازی هایی بود که تیم هایم انجام داده اند. نمی دانم بازی با استقلال روی مسابقه با مس کرمان تاثیرگذار بود یا نه اما می دانم که دیگر در هیچ بازی نباید چنین عملکرد ضعیفی داشته باشیم.


استقلال بدشانس بوده، همین!
استقلال تیم بزرگی است و قطعا حریف سرسختی برای ما است. در کنار همه انتقادهایی که از روند نتیجه گیری استقلال در لیگ برتر می شود، باید یک نکته را هم در نظر گرفت و آن بدشانسی است. من بازی استقلال مقابل سایپا و پدیده را تماشا کردم. در بازی با سایپا بازیکنان این تیم بین دقایق 20 تا 45 توان صددرصدی خود را به کار گرفتند و فرصت های گلزنی خوبی به دست آوردند که نتوانند استفاده کنند. در بازی با پدیده هم به  نظر من حق استقلال باخت نبود و می توانست به حریف گل بزند. استنباطم این است که اگر پای بازیکنان استقلال به گلزنی باز شود، می توانند هر حریفی را با باخت بدرقه کنند. بی تردید آنها برای ما حریف بزرگی هستند و به این تیم احترام می گذاریم. 


شرایط گل گهر با قشقایی متفاوت است
شرایط تیم ما با قشقایی شیراز که سال گذشته پرسپولیس را در حذفی شکست داد، تفاوت زیادی دارد. قشقایی تیمی است که سازماندهی خاصی ندارد و از رقابت های زیر گروه سال گذشته در جام حذفی شرکت کرد. بعد از آن هم دیگر خبری از قشقایی نشد. ما اما تیمی هستیم که امکانات کم نظیری در سطح ایران داریم. پتانسیل خوبی برای رسیدن به لیگ برتر داریم و در صورت تحقق این امر سال بعد باید در لیگ برتر با تیم هایی مثل استقلال بازی کنیم. در آن صورت این بازی ها دیگر برایمان تازه نخواهد بود؛ چراکه جمعه فرصت خوبی برای عملکرد مطلوب مقابل استقلال داریم.

دیدگاه‌ها