کد خبر : 1459353 | 15 شهریور 1396 ساعت 18:09 | 60.2K بازدید | 0 دیدگاه

خردکننده هیمنه آمریکا صاحب نفت شد

اطلاعیه عجیب مالک جدید نفت تهران

باشگاه نفت تهران به شرکت فرآورده های نفتی پارس طلاییه واگذار شد. شرکتی که مدیریت آن را حمیدرضا جهانیان برعهده دارد.

اطلاعیه عجیب مالک جدید نفت تهران

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت تهران که از سال گذشته و پس از واگذاری به بخش خصوصی مشکلات عدیده و عجیبی را تحمل کرده؛ امروز با خبری تازه مواجه شده که دلالت بر انتقال سهام این باشگاه از شرکت بهنام پیشرو به شرکت نفتی پارس طلاییه دارد. مالک این باشگاه در رسانه خبری خود این خبر را چنین اعلام کرده است: خردکننده هیمنه آمریکا صاحب تیم فوتبال نفت تهران شد.


این اعلامیه عجیب اشاره به توقیف یک کشتی باری دانمارکی از سوی این شرکت دارد، شرکتی که بنا به ادعای مدیرعامل شرکت از یک ناو آمریکایی درخواست کمک کرده بود و باتوجه به اینکه ناو و جگنده ها به سمت کشتی حرکت کرده بودند، تیم عملیاتی نیروی دریایی ماموریت خود را با موفقیت به سرانجام رسانده و کشتی را به بندرعباس منتقل کرده است.


به این ترتیب مالک جدید باشگاه نفت خود را خردکننده هیمنه آمریکا معرفی کرده است. او که با مباشرت فردی به نام مهاجری اختیار باشگاه نفت را در اختیار گرفته در قدم اول باید تکلیف سرمربی و سپس کادر بازیکنان را روشن کند و بعد از آن تازه نوبت مطالباتی است که در این باشگاه انباشته شده و کسی مسئولیت آن را برعهده نمی گیرد. البته ظاهرا شرط واگذاری رسیدگی به بدهی های پیشین باشگاه بوده است.


باید دید مدیری که هیمنه آمریکا را خرد کرده می تواند از پس طلبکاران باشگاه نفت هم بربیاید یا نه؟

دیدگاه‌ها