کد خبر : 1459356 | 15 شهریور 1396 ساعت 17:28 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

والی: فولاد خار چشم حریفان می شود

با گذشت 5 هفته‌ از لیگ‌برتر و تعطیلات 15روزه تیم فوتبال فولاد هنوز به طور کامل بازیکنانش را در اختیار ندارد و تنها کاپیتان خوزستانی‌ها در شرایط آمادگی صددرصدی قرار ندارد و احتمالا طی 3، 4 روز آتی در تمرینات تیمش حاضر خواهد شد.

والی: فولاد خار چشم حریفان می شود

به گزارش "ورزش سه"، ایوب والی در مورد مصدومیتش و اینکه چه زمان به تیم فولاد اضافه خواهد شد گفت: شرایط مصدومیتم نسبت به قبل بهتر است و 3، 4 روز دیگر در تمرینات تیم شرکت خواهم کرد و دیگر به طور کامل مشکلم حل خواهد شد.


او درباره شرایط فولاد می‌گوید: ما در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشتیم. رقابت‌ها را با 5، 6 مصدوم آغاز کردیم؛ اما اکنون اوضاع تیم فولاد و رتبه‌مان در جدول با وجود آسیب‌دیدگی تیم‌مان خوب است.


وی در ادامه در خصوص آنکه فولاد را می‌توان مدعی دانست خاطرنشان کرد: کار سختی است اما دور از دسترس نیست؛ چون ما تیم ضعیفی نیستیم، اگرچه خودمان را هم تیم قدرتمند لیگ‌برتر نمی‌دانیم. تیم ما در این فصل با تغییرات بسیاری روبه‌رو شد و تنها 5 یا 6 نفر در خوزستان ماندگار شدند. ما برای آنکه به موفقیت برسیم باید از نظر تفکرات، تاکتیک فنی و اخلاق با هم هماهنگ شویم. البته در برنامه باشگاه حفظ سرمربی طی 2، 3 فصل آتی و موفقیت خوب و قهرمانی به مرور زمان است. امیدوارم امسال بتوانیم هوادارانمان را نسبت به نتایج فصل گذشته خوشحال کنیم.


والی در مورد توقعاتی که هواداران از آنها باتوجه به موفقیت‌هایشان در سال‌های گذشته دارند، گفت: فولاد تیمی است 2 قهرمانی داشته و از شرایط خوب و امکانات خوبی به نسبت سایر حریفان بهره‌مند است، به همین دلیل انتظارات از این تیم بالاست. ما امسال فولادی را خواهیم ساخت که با فولاد سال‌های گذشته متفاوت باشد تا خاری بر چشم حریفان شود.


کاپیتان فولاد دیدار با ایرانجوان بوشهر در رقابت‌های جام‌حذفی را یک دیدار سخت در شرایطی دشوار توصیف می‌کند: تورنمنت حذفی بازی شانس است، چون تک بازی است و تیم‌ها موقعیت‌های کمی برایشان پیش می‌آید تا بتوانند پیروز شوند و رقابت قدرت علیه قدرت است و نتیجه‌گیری در این رقابت‌ها با هر تیمی در هر سطحی سخت است. نمی‌شود گفت چون ایرانجوان در لیگ یک حضور دارد رقیب آسانی است؛ ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم این بازی را ببریم.


او ادامه داد: شاید بازی در اهواز برای فولاد آسان به نظر برسد، اما چون ما تمریناتمان را در هوای بسیار گرم برگزار می‌کنیم به مرور زمان بدن بازیکنان در هوای گرم تحلیل می‌رود و اینطور نیست که بدن‌هایمان به هوای گرم عادت کند و بازی در اینجا برایمان راحت باشد.  
بازیکن تیم فولاد در پایان به تیم‌ملی تبریک می‌گوید: از اینکه تیم‌ملی ایران با اقتدار به جام‌جهانی صعود کرد به جامعه فوتبال تبریک می‌گویم. امیدوارم این پیروزی‌ها و صعودها ادامه‌‌دار شود و ما بتوانیم در جام‌جهانی هم این افتخار را تکرار کنیم.

دیدگاه‌ها