کد خبر : 1459371 | 15 شهریور 1396 ساعت 18:55 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

ویدال: خداحافظی ام از تیم ملی نزدیک است

ویدال از هموطنانش به خاطر باخت تیم ملی شیلی مقابل بولیوی عذرخواهی کرد و از تصمیم خود برای خداحافظی‌ با تیم ملی کشورش در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ویدال: خداحافظی ام از تیم ملی نزدیک است

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی شیلی بامداد امروز در هفته شانزدهم دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه با نتیجه یک بر صفر به میزبانش بولیوی باخت و به رده ششم جدول سقوط کرد، رده‌‌ای که در آن شانسی برای صعود به جام جهانی ندارد.

 

 

1207502

 

 

بعد از این بازی آرتورو ویدال، هافبک تیم ملی شیلی که در بازی قبلی‌اش در خانه برابر پاراگوئه هم متحمل شکست سنگین 3 بر صفر شده بود، در صفحه اینستاگرام خود پستی برای عذرخواهی از هواداران گذاشت؛ اما همچون پیامی قبلی‌اش (بعد از باخت برابر پاراگوئه) از پایان دوران بازیگری‌اش در رده ملی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 

او در این پست نوشت:« معذرت بابت این دو شکست. ما در اردوی تیم ملی هرچه در توان داشتیم، گذاشتیم اما به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم. با این حال همچنان به جنگیدن ادامه می‌دهیم. دو بازی دیگر و جام جهانی برایم باقی مانده است. کمی دیگر صبر کنید، بازنشسته می‌شوم. سپاس بابت این همه ابراز محبت در تمام این سال‌ها.»

 

تیم ملی شیلی برای زنده نگه داشتن شانس صعودش به جام جهانی 2018 نه تنها باید دو بازی پایانی خود برابر اکوادور (در سانتیاگو) و برزیل (در سائوپائولو) را ببرد، بلکه باید امیدوار باشد که نتایج سایر بازی‌ها به نفعش رقم بخورد.

دیدگاه‌ها