کد خبر : 1459654 | 17 شهریور 1396 ساعت 10:40 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

بیش از چهار موقعیت صددرصد داشتیم؛

جعفری: در سپاهان کسی کم‌کاری نمی‌کند

بازیکن تیم سپاهان می گوید که کسی در این تیم کم کاری نمی کند و فقط توپ هایشان به گل تبدیل نمی شود.

جعفری: در سپاهان کسی کم‌کاری نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، حسن جعفری مدافع راست تیم سپاهان در مورد شکست مقابل صنعت نفت و کنار رفتن از مسابقات جام حذفی در پایان بازی به خبرنگاران گفت: چهار بازی است که در نقش جهان بازی کرده‌ایم که در هر چهار بازی تیم‌ها می‌آیند و در دفاع فرو می‌روند و ما هم هرچه می‌زنیم به درون دروازه نمی‌رود. بیشتر از چهار موقعیت صد درصد گلزنی داشتیم که هیچکدام از توپ‌ها داخل گل نرفت و هرچه بازی به سمت آخر می‌رفت هم فشار روی تیم بیشتر می‌شد.


وی با اشاره به قطع شدن پروژکتورهای ورزشگاه گفت: در طول بازی برق سه بار قطع و وصل شد و با توقف بازی ما از هیجان و ریتم خوبی که داشتیم می‌افتادیم و بازی سرد می‌شد.


مدافع سپاهان ادامه داد: در دو بازی قبلی گلی دریافت نکرده بودیم و عملکرد خوبی در خط دفاعی داشتیم اما در این بازی روی یک غافلگیری گل خوردیم و همین گل هم باعث حذفمان شد.


جعفری با بیان اینکه سپاهان نیاز به زمان دارد افزود: تیم ما تیم جوانی است و کمی زمان می‌برد که هماهنگ شود و به روند خوب خود بازگردد. سپاهان تیم خوبی است و تمام تلاشمان را برای بهتر شدن می‌کنیم. کسی در زمین نیست که کم کاری کند و بازیکنان همه تلاش خود را کردند اما نمی‌دانم توپ‌ها چرا داخل دروازه نرفت.

دیدگاه‌ها