کد خبر : 1459691 | 17 شهریور 1396 ساعت 13:19 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری جالب راه آهنی‌ها

در نشست خبری تیم راه آهن، ابراهیمی به عنوان نماینده مربیان این تیم حاضر شد و خبری از بیاتی نیا نبود.

نشست خبری جالب راه آهنی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، جعفر ابراهیمی مربی تیم راه آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر خونه به خونه بابل درباره حضورش در نشست خبری گفت:

تیم ما سرمربی ندارد و من نماینده مربیان هستم. آقای دین محمدی استعفا داده اند و مدیریت باشگاه باید در این باره تصمیم بگیرد. با بازیکنان هم قسم شده ایم تا تیم را حفظ کنیم. بیاتی نیا به تیم اضافه شده و حضور او انگیزه بازیکنان را بسیار بالا برد. ما بازیکنان جوان و با تجربه ای داریم. تمریناتمان شکل مرتب تری گرفته است. از لحاظ روحی روانی بازیکنان ما به وضعیت خیلی خوبی رسیده اند. ما بدنسازی و بازی تدارکاتی خوب نداشتیم و در حال حاضر داریم کار گروهی می کنیم. از هفته های بعدی بازی های بسیار روان تری از ما خواهید دید. ما با خونه به خونه بازی داریم و روی این مسئله تمرکز کافی داریم. تیم خونه به خونه بازی راحتی با ما ندارد چون ما برای برد بازی می کنیم. بازی های حذفی می تواند بازی تدارکاتی باشد.


در ادامه، سرپرست تیم راه آهن درباره وضعیت این باشگاه گفت: ما بازی های اول را با مشکلات زیادی آغاز کردیم ولی هرروز بهتر شدیم. مشکلات را برطرف کرده ایم و بازیکنانی را جذب کرده ایم. در بحث سرمربی گری هم فعلا از بیاتی نیا خواسته ایم به ما کمک کند. او بزرگتر این تیم است تا مدیریت یک تصمیم بگیرد. بیاتی نیا مدرک c دارد و الان کلاس های b را پشت سر می گذارد.

 

دیدگاه‌ها