کد خبر : 1459777 | 17 شهریور 1396 ساعت 20:22 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

لطیفی: چرا از این برد خوشحال نباشم؟

سرمربی اکسین البرز معتقد است داور بازی با سایپا به غیر از صحنه پنالتی و اخراج او قضاوت خوبی داشت.

لطیفی: چرا از این برد خوشحال نباشم؟

به گزارش "ورزش سه"، علی لطیفی بعد از پیروزی برابر سایپا درباره حواشی و درگیری به وجود آمده در این مسابقه گفت: اگر قرار بر درگیری بود، بین من و آقای دایی اتفاق می‌افتاد؛ آقای دایی بزرگ ما هستند و پشت مربیان حرف نمی‌زنیم؛ علاوه بر آن، ایشان همشهری من است؛ حواشی‌ای بین مربی ما و آنها پیش آمد که حل شد.


وی درباره اعلام پنالتی به سود سایپا اظهار کرد: اسم شخصی را نمی‌آورم ولی یکی، دو بازیکن از تیم سایپا گفتند پنالتی‌ اصلا درست نبود؛ شاید روی صحنه دیگری می توانست پنالتی بگیرد؛ ولی آن لحظه اتفاقی نیفتاد؛ هرچه بود بازی تمام شده و فقط راجع به یک مسئله از داوری ناراحت هستم.


سرمربی اکسین البرز ادامه داد: من چه کاری انجام دادم که اخراج شدم؟ تیم ما دقیقه 90 گل زد و برای ابراز خوشحالی به زمین رفتم؛ این حرکت اخراج دارد؟ نهایت یک کارت زرد داشت؛ معلوم است از پیروزی مقابل یک تیم لیگ برتری مثل سایپا خوشحال شوم.


لطیفی اضافه کرد: الان هم می‌گویم اولویت اول ما جام حذفی نیست؛ ولی دلیل نمی‌شود شکست بخوریم و تا جایی که امکان دارد پیش می‌رویم؛ به داوری هم خسته نباشید می‌گویم چون تحت تاثیر نبود؛ اما پنالتی را اشتباه کرد. به هیچ عنوان داوری تحت تاثیر هیچ تیمی قرار نگرفت.


وی در پایان عنوان کرد: تک تک بازیکنانم را ستایش می‌کنم، چون به خوبی تاکتیک‌ها را پیاده کردند و در کار دفاعی نمایش خوبی داشتیم؛ خوشبختانه طرفدار هم پیدا کردیم و تشویق آنها به تیم روحیه داد.

دیدگاه‌ها