کد خبر : 1460027 | 19 شهریور 1396 ساعت 08:49 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیبه و اظهارات مدافع سایپا 

لطفی: توافق نشد، قراردادی امضا و ثبت نکردم

سعید لطفی مدافع فصل گذشته سایپا که در هفته گذشته عکس امضای قراردادش با خونه به خونه منتشر شده بود می گوید طبق صحبت های انجام شده بین باشگاه سایپا و جواد نکونام توافقات صورت نگرفت و قراردادی به امضا و ثبت نرسید.

لطفی: توافق نشد، قراردادی امضا و ثبت نکردم 

لطفی در مورد فسخ قرارداد با خونه به خونه ای ها به "ورزش سه" گفت: اصلا قراردادی امضا نشده که فسخ شود. طبق صحبت هایی که با باشگاه سایپا و خونه به خونه صورت گرفت قرار شد من با مبلغی به خونه به خونه بروم. آنها  هم مبلغی از مطالباتم را پرداخت کنند که وقتی به بابل برای امضای قراردادم رفتم همه چیز منتفی شد؛ در نهایت من تصمیم گرفتم که قراردادی امضا نکنم و پیش از آنکه فسخ و رضایتم را از سایپا بگیرم به تیم سابقم بازگردم. 


وی ادامه داد: از آقای حسن زاده و جواد نکونام تشکر می کنم که شرایطم را درک کردند. امیدوارم در آینده افتخار همکاری با این بزرگواران را داشته باشم. 


او در مورد اینکه اکنون بازیکن آزاد است و می تواند به تیم دیگری برود هم می گوید: نه به هیچ وجه؛ من بازیکن سایپا هستم و اگر حتی قرار باشد بازی هم نکنم باز اسمم در لیست این باشگاه ثبت شده است. تا زمانی که توافقات مالی بین من و باشگاه انجام نشود به هیچ تیمی نخواهم رفت. شاید در لیست و تفکرات فنی علی دایی نباشم؛ اما صبر می کنم تا تکلیفم مشخص شود و بعد به تیمی می روم که دیگر مشکلات مالی را به دنبال خود نداشته باشم.


وی در پایان افزود: خواهش من از مسئولین فوتبال در ایران این است که بیشتر از هر چیزی فکری به حال بازیکنان و مطالباتشان از باشگاه ها کنند تا بازیکنان با فکری آسوده تر بتوانند فوتبال بازی کنند و انقدر استرس و نگرانی به همراه دوندگی شکایت و پیگیری آن را نداشته باشند.

دیدگاه‌ها