کد خبر : 1460040 | 19 شهریور 1396 ساعت 09:47 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت‌هایی که با شکست در جام حذفی لرزان‌تر شدند

آینده مبهم نظرمحمدی، جلالی و کرانچار

شکست برخی از تیم های لیگ برتری در جام حذفی آینده مربیان این تیم ها را در ادامه مسابقات با ابهام روبرو کرده است.

آینده مبهم نظرمحمدی، جلالی و کرانچار

به گزارش "ورزش سه"، تیم های پارس جنوبی، سپاهان ، سایپا، ذوب آهن، فولاد، پیکان و سپیدرود رشت با شکست مقابل حریفانشان از لیگ یک از جام حذفی کنار رفتند و این باعث شده تا آینده کاری برخی از مربیان لیگ برتری به خطر بیفتد.


تیم هایی مثل پارس جنوبی، سایپا و ذوب آهن تیم هایی هستند که در لیگ برتر نتایج بدی نگرفته اند. مهدی تارتار با پارس جنوبی در صدر جدول روزهای خوبی دارد، علی دایی هم با سایپا تیم سوم جدول لیگ برتر است و ذوب آهن توانسته خودش را به رتبه هفتم برساند اما پیکان، سپیدرود و سپاهان که نتایج خوبی در لیگ برتر نگرفته اند حالا از جام حذفی هم کنار رفته اند.


مجیدجلالی نتوانست در مسابقه ای که تیمش میزبان بود از پس بادران برآید و با نتیجه سه بر یک مغلوب شد تا شرایطش روی نیمکت پیکان متزلزل شود. او با پیکان در لیگ برتر نیز تنها یک برد به دست آورده است و دو بازی را مساوی و دو بازی دیگر را باخته است و تیمش در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد. جلالی باید در هفته ششم تیمش را به مصاف پرسپولیس بفرستد و ادامه شکست ها شاید سرنوشت آقا معلم و پیکان را دستخوش تغییر کند.


علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت نیز می توانست با موفقیت در دربی گیلان کمی از مشکلاتش کم کند اما شکست سه بر یک برابر ملوان در رشت باعث شده تا او بیش از همه سایه برکناری را روی خودش احساس کند.سپیدرود با نظر محمدی در لیگ برتر امسال یک برد ، یک مساوی و سه باخت به دست آورده و درجایگاه چهاردهم جدول قرار دارد. او برای فرار از این بحران باید فرازکمالوند و صنعت نفت را در هفته ششم از پیش رو بردارد. کار دشواری که اگر با موفقیت انجام شود می تواند شرایط را  به سود نظرمحمدی تغییر دهد.


زلاتکوکرانچار در ادامه نتایج ضعیفش با سپاهان در جام حذفی هم با شکست برابر نفت آبادان شرایط را برای خودش و پرافتخارترین تیم لیگ برتر دشوارتر از قبل کرد. تیم کرانچار در این فصل فقط یک برد به دست آورده که این در کنار سه مساوی و یک باخت نتیجه ای بسیار ضعیف برای سپاهان به شمار می آید. هواداران سپاهان عادت ندارند تیمشان را در جایگاه دهم جدول رده بندی ببینند و همین موضوع کرانچار را که با امید ساختن تیمی قهرمان به اصفهان آمده را با خطر برکناری مواجه می کند. سپاهان در هفته ششم میهمان فولاد خوزستان است و این بازی شاید آینده کرانچار را نیز مشخص کند.

دیدگاه‌ها