کد خبر : 1460093 | 19 شهریور 1396 ساعت 12:21 | 39K بازدید | 1 دیدگاه

فروزان و رحمتی دوباره به هم رسیدند

پرتنش ترین دوگانه گلری استقلال

بازی روزجمعه پارس جنوبی و استقلال علاوه بر تمامی حساسیت هایش یک ویژگی جالب دارد و آن دیدار مجدد محسن فروزان و مهدی رحمتی دروازه بان های دوتیم است که پیش ازاین روابط پر فراز و نشیبی با هم داشته اند.

پرتنش ترین دوگانه گلری استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ماجراهای میان مهدی رحمتی و محسن فروزان دروازه بان های حال حاضر تیم های استقلال و پارس جنوبی از زمانی آغاز شد که باشگاه استقلال بعد از فصل 93-94 و با بازگشت مهدی رحمتی به این تیم فروزان را به طور قرضی به سیاه جامگان داد.


در آن زمان در استقلال یک خانه تکانی در کادرفنی تیم به وجود آمد و مهدی رحمتی بعد از یک سال دوری و سقوط همراه پیکان به لیگ یک به استقلال که هدایتش به پرویز مظلومی رسیده بود بازگشت. در همان زمان این بحث وجود داشت که رحمتی عنوان کرده که تنها به عنوان دروازه بان اول به استقلال بازمی گردد. همچنین این موضوع به گوش می رسید که رحمتی اعلام کرده ذخیره او باید یک دروازه بان جوان و گمنام باشد. موضوعی که هیچ وقت به صورت رسمی تایید نشد؛ اما از همان زمان رابطه میان فروزان و رحمتی را خراب کرد.


فروزان که به طور قرضی باید به سیاه جامگان می رفت اعلام کرد که برخلاف میل باطنی اش از استقلال جدا شده و دلیل این اتفاق را مهدی رحمتی می دانست. به همین دلیل اولین دیدار رحمتی و فروزان در دیدار استقلال و سیاه جامگان حسابی پرحاشیه شد. فروزان در ابتدای بازی و در حالی که بازیکنان دو تیم با هم دست می دادند حاضر نشد دست رحمتی که کاپیتان استقلال بود را بفشارد و این دلخوری های دو طرف را علنی کرد.


بعد از آن فروزان که همواره خودش را استقلالی می داند و هنوز دلش با این تیم است بازی در تیم های دیگر را تجربه کرد؛ اما رحمتی کماکان دروازه بان اول استقلال است. او به راه آهن، صبای قم و سپس خونه به خونه رفت و امسال عاقبت لباس پارس جنوبی را به تن کرد. تیمی که در کنار پرسپولیس در صدرجدول رده بندی قرار دارد و می تواند با پیروزی برابر استقلال در شهر جم تیم پرطرفدار پایتخت را وارد بحرانی تازه بکند.


 با وجود آن که بازی پارس جنوبی و استقلال حساسیت های جدولی دارد و سرنوشت منصوریان سرمربی استقلال هم به نوعی به این بازی گره خورده؛ اما یکی دیگر از موضوعات جالب جدال رحمتی و فروزان است. دو دروازه بانی که می توانند سرنوشت بازی را نیز تعیین کنند. رحمتی تا قبل از این بازی در 5 مسابقه 4 گل خورده است و این درحالی است که فروزان در همین تعداد بازی 5 بار دروزاه اش باز شده است. آماری که تفاوت دو تیم را مشخص می کند تعداد گل های زده است؛  پارس جنوبی 11 گل زده؛ اما استقلال فقط یک بار موفق به گلزنی شده است.


با توجه به قدرت خط حمله پارس جنوبی و ضعف گلزنی مهاجمان استقلال شاید بتوان گفت رحمتی کار دشوارتری نسبت به فروزان دارد؛ اما واقعیت این است که استقلال دنبال فرصتی برای بازگشت است و چه موقعیتی بهتر از این که این تیم بتواند تیم موفق و صدرجدولی پارس جنوبی را شکست دهد.


رحمتی و فروزان در حالی باید مقابل قرار بگیرند که در آخرین دیدار دو تیم در بازی های تدارکاتی پیش فصل برخلاف قبل رابطه خوبی را با هم به نمایش گذاشتند. عکس های رحمتی و فروزان که در حال دست دادن و شوخی وخنده با هم هستند بعد از بازی منتشرشد تا نشان دهد کدورت های قدیمی در حال رفع شدن است؛ اما آن چیزی که هنوز وجود دارد این است که فروزان کماکان خودش را مستحق حضور در استقلال می داند و سعی خواهد کرد در این بازی نشان دهد که از رحمتی بهتر است.


از سوی دیگر مهدی رحمتی کاپیتان استقلال که فصل سختی را همراه تیمش سپری کرده در این بازی به دنبال نجات تیم و سرمربی اش و همچنین اثبات این نکته است که کماکان او شماره یک بدون جانشین آبی های پایتخت است.

دیدگاه‌ها