کد خبر : 1460119 | 19 شهریور 1396 ساعت 14:28 | 75.2K بازدید | 0 دیدگاه

او خودش فوتبالیست بوده و این عجیب است

بیک‌زاده: کاش کریمی شرایط ما را درک می‌کرد

مدافع چپ نفت‌تهران می‌گوید ای کاش زودتر به او می‌گفتند در لیست این تیم جایی ندارد.

بیک‌زاده: کاش کریمی شرایط ما را درک می‌کرد

هاشم بیک‌زاده در گفت‌وگو با "ورزش سه" از مسوولان فوتبال ایران خواست که تکلیف او را روشن کنند تا به آینده فوتبالی‌اش آسیبی نرسد. 

 


ظاهرا تو در لیست نفت‌تهران جایی نداری. این موضوع درست است؟


بله امروز به ما گفته‌اند که دیگر لازم نیست سر تمرین بیایید و من هم فعلا بلاتکلیف هستم. 

 


از نظر قانونی می شود تو را کنار گذاشت؟


والله نمی‌دانم چراکه من به قوانین آشنا نیستم و فقط الان در بلاتکلیفی قرار گرفته‌ام. با این شرایط نیم فصل دیگر باید بیرون بنشینم که این اصلا خوشایند نیست. 

 


قبول داری شاید علی کریمی در قبال شما کار درستی انجام نداد؟


بالاخره مربیگری سلیقه‌ای است، یک مربی تو را می‌خواهد و می‌شوی بازیکن فیکس آن تیم و یک مربی دیگر هم اعتقادی به تو ندارد. نه، من نمی‌توانم به علی آقا خرده‌ای بگیرم چراکه نظر شخصی ایشان بوده است. 

 


ولی به هر حال این موضوع می‌تواند در آینده فوتبال تو تاثیرگذار باشد. 


خدای ما هم بزرگ است و فقط من می‌گویم ای کاش زودتر می‌گفتند که قرار است این اتفاق بیفتد تا ما در فرصت نقل و انتقالات می‌توانستیم تیم پیدا کنیم. حالا دیگر فصل نقل و انتقالات تمام شده است و ما باید یک نیم فصل بیرون بنشینیم. تعجب من فقط این است که علی آقا که خودش فوتبالیست بوده چطور شرایط ما را درک نکرد و چند بازیکن را از لیست تیمش کنار گذاشت.

 


حالا آینده فوتبال تو چه می‌شود؟


نمی‌دانم و امیدوارم مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به ما کمک کنند چراکه این اتفاق می‌تواند به اعتبار فوتبال ما لطمه بزند. 14، 15 سال در این فوتبال زحمت کشیده‌ایم و نمی‌خواهیم آبرویمان به این راحتی از دست برود. امیدوارم حداقل حق و حقوقمان را بگیریم.

 


یعنی اگر پول تو را تا نیم فصل پرداخت کنند مشکلی برای خروج از لیست نفت‌تهران نداری؟


این چه حرفی است؟ شما دوست دارید پولتان را بگیرید و از کار بیکار شوید؟ صددرصد هیچ کس از بیرون نشستن خوشحال نمی شود و فکر می‌کنم با این اتفاق به اعتبار ما لطمه می‌خورد.

دیدگاه‌ها