کد خبر : 1460187 | 19 شهریور 1396 ساعت 18:09 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت صدرنشینی پانیونیوس از دست رفت؛

درخشش شجاعی با گرفتن و گل کردن پنالتی

هافبک ایرانی پانیونیوس در روز تساوی این تیم پنالتی گرفت و آن را تبدیل به گل کرد.

درخشش شجاعی با گرفتن و گل کردن پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته چهارم سوپر لیگ یونان تیم پانیونیوس از ساعت 17:30 امروز در استادیوم خانگی نئا اسمیرنی و در حضور ثابت مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در ترکیب، برابر پانتولیکوس به میدان رفت.


نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما پانیونیوس که به دنبال پیروزی و صدرنشینی در پایان هفته سوم سوپر لیگ یونان بود در دقیقه 56 روی حرکت عالی شجاعی به پنالتی رسید؛ این هافبک ایرانی بعد از حرکت در عرض و جای گذاشتن دو مدافع پانتولیکوس، در داخل محوطه جریمه با خطا متوقف شد تا پنالتی بگیرد و خود با فریب دروازه‌بان و زدن توپ به وسط دروازه نخستین گل فصل‌اش را به ثمر رساند.


پانتولیکوس در دقیقه 67 توسط دیگو لوپز بازی را به تساوی کشید و در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت؛ ضمن اینکه شجاعی در دقیقه 62 یک کارت زرد دریافت کرد.


یاران شجاعی و حاج‌صفی در صورت پیروزی مقابل پانتولیکوس به صدر جدول سوپر لیگ یونان صعود می‌کردند اما با این تساوی در رده دوم قرار گرفتند.


گفتنی است، احسان حاج‌صفی هم در هفته دوم موفق شده بود مقابل آپولون اسمیرنیس گلزنی کند؛ ضمن اینکه شجاعی در هفته اول برابر کورفو یک پنالتی گل از دست داده بود اما این بار توانست از فرصت به دست آمده برابر پانتولیکوس‌ بهره لازم را ببرد.

دیدگاه‌ها