کد خبر : 1460196 | 19 شهریور 1396 ساعت 18:42 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

به زنوزی اطلاعات غلط داده‌اند

گودرزی: چطور ناگهان من و ابراهیمی بد شدیم؟!

مهاجم تیم تراکتورسازی اعلام کرد باورش نمی‌شود زنوزی مالک گسترش فولاد چنین حرف‌هایی زده باشد.

گودرزی: چطور ناگهان من و ابراهیمی بد شدیم؟!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصاحبه هایی که محمد ابراهیمی و شهرام گودرزی دو بازیکن سابق گسترش فولاد و کنونی تراکتورسازی درباره مطالبات خود از تیم آبی پوش تبریزی انجام دادند؛ زنوزی مالک گسترش فولاد در مصاحبه تندی علیه آنها موضع گرفت. زنوزی که از حرف های ابراهیمی و گودرزی به شدت ناراحت شده، اعلام کرده چیزهایی درباره این دو بازیکن می داند که اگر دهان باز کند، آنها دیگر نمی توانند فوتبال بازی کنند!


پس از اظهارنظر دوباره محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی بازیکن تراکتورسازی نیز لب به سخن گشود و صحبت‌هایی را انجام داد. گودرزی در این باره گفت: من همیشه از آقای زنوزی تعریف کرده‌ام و گفته ام او با وجود مشغله زیادی که دارد به ورزش اهمیت زیادی می دهد و به این وسیله به جوانان سود می رساند. من واقعا نمی دانم مصاحبه‌ای که از شخص آقای زنوزی منتشر شده واقعا صحبت های او بوده یا نه، چرا که باورم نمی شود این حرف ها را ایشان زده باشند. اگر هم واقعا این صحبت ها را خودشان بیان کرده اند احتمالا اشخاصی اطلاعات غلط به آقای زنوزی داده اند.


وی ادامه داد: ما برای گرفتن حقمان صحبت کردیم. آقای زنوزی گفته اند باید به باشگاه گسترش فولاد مراجعه می‌کردیم و لازم است تاکید کنم که شخصا ۱۰ بار به باشگاه رفته ام و صحبت هایی با مسئولان مختلف داشته ام. ۲ سال از قولی که برای تسویه حساب به من داده بودند می گذرد و حالا با پیشنهاد غیر عادلانه ای از سوی نصیرزاده رو به رو شدیم. او به ما می گوید نیمی از مطالبات خود را ببخشید و در غیر این صورت پرداختی به ما نخواهند داشت و ما می‌توانیم به کمیته انضباطی شکایت کنیم. سوال من این است که این صحبت ها واقعا عادلانه است؟


گودرزی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد: نمی دانم آقای زنوزی چه چیزی از من می‌دانند که خودم از آن بی خبر هستم. ۱۴،۱۵ سال است که در لیگ بازی می کنم و تا به امروز نه حاشیه ای داشتم و نه حرف و حدیثی به دنبال من بوده است. اگر در این میان کسی چیزی از من می داند بهتر است بگوید تا من نیز مطلع شوم. آقای زنوزی در بخش دیگری از صحبت های خود گفته اند که من را از تراکتورسازی اخراج کرده بودند و اگر گسترش فولاد من را به خدمت نمی گرفت بدون تیم میماندم، در این باره هم لازم است بگویم من اصلا در تراکتورسازی بازی نمی کردم که بخواهند من را بیرون کنند و بدون تیم بمانم! با تمام این ها باز هم می گویم شخص زنوزی همیشه با کارمندان خود رابطه پدرانه و برادرانه داشته اند.


وی در پایان افزود: زمانی که من یا محمد در گسترش فولاد بازی می کردیم، همیشه از ما تعریف و تمجید بود، حالا چه شده که ما اینقدر بد شده‌ایم؟ من چندین بار می خواستم با آقای زنوزی صحبت کنم؛ اما موفق نشدم. به هر حال آنقدر جواب نگرفتیم و سپس پاسخی غیر منطقی دریافت کردیم که به ما فشار آمد.

دیدگاه‌ها