کد خبر : 1460319 | 20 شهریور 1396 ساعت 12:47 | 38.6K بازدید | 1 دیدگاه

موفقیت رحمتی من را ناراحت نمی‌کند

فروزان: به دو دلیل مقابل استقلال کم‌کاری نمی‌کنم

دروازه‌بان پارس جنوبی اعلام کرد که مقابل استقلال قصد دارد ثابت کند که هنوز می‌تواند درون دروازه آبی‌پوشان قرار بگیرد.

فروزان: به دو دلیل مقابل استقلال کم‌کاری نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بی‌تردید یکی از تقابل‌های جذاب پارس جنوبی و استقلال به محسن فروزان برمی‌گردد. دروازه‌بان سابق استقلال که چند سالی است در این تیم حضور ندارد، همواره از علاقه‌اش به آبی‌های پایتخت سخن گفته و حالا که دروازه‌بان پارس جنوبی است در شرایط سختی قرار دارد. استقلال اگر مقابل پارس جنوبی به برتری نرسد احتمالا علیرضا منصوریان از سمتش در این باشگاه کنار خواهد رفت و همین موضوع شایعاتی را درباره احتمال اینکه فروزان مقابل استقلال کم‌کاری کند به وجود آورده است.


محسن فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه درباره شایعات ایجاد شده پیرامون خودش، دیدار با استقلال، تقابل با مهدی رحمتی و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که در ادامه می‌خوانید: 

 


مقابل نساجی حق‌مان برد بود


شرایط تیم ما خوب است، یک دیدار در حذفی مقابل نساجی انجام دادیم که نتیجه‌ای ناعادلانه در آن رقم خورد. ما 120 دقیقه در محوطه جریمه حریف بودیم و عملکردی فوق‌العاده داشتیم اما در نهایت در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردیم. با تمام احترامی که برای هواداران نساجی و مهدی پاشازاده قائلم اما باید بگویم پیروزی در این دیدار حق ما بود. در پنالتی‌ها هم بدشانس بودیم و در نهایت از جام‌حذفی کنار رفتیم. با این شرایط تمام فکر و ذکرمان روی لیگ‌برتر است تا بتوانیم به هدفمان برسیم.

 


به دو دلیل مقابل استقلال کم‌کاری نمی‌کنم


بازی با استقلال برای من بازی حساسی است و مسئولیت سنگینی در آن دارم. متاسفانه برخی افراد در روزهای گذشته حاشیه‌هایی را برای من درست کردند، مسائلی بیان شده که باتوجه به شرایط استقلال شاید در این بازی کم‌کاری کنم که واقعا برایم عجیب است. به دو دلیل این کار را انجام نمی‌دهم و بهترین عملکرد را برجای می‌گذارم؛ دلیل اول اینکه شرافتم تحت هر شرایطی برایم اهمیت دارد، شرافتی که با سختی به دست آوردم و به من می‌گوید بهترین بازی‌ام را جلوی استقلال انجام دهم. دلیل دوم درخواست هواداران استقلال در فضای مجازی از من است، در روزهای گذشته بسیاری از طرفداران از من خواسته‌اند حالا که لباس پارس جنوبی را برتن دارم بهترین عملکرد را جلوی استقلال داشته باشم که این فرهنگ بالای طرفداران استقلال را می‌رساند. 

 

 

1240504

 


دوست دارم نظر کی‌روش را جلب کنم


برای این مسابقه انگیزه زیادی دارم. دوست دارم حالا که کی‌روش در ایران حضور دارد و بازی استقلال و پارس جنوبی را احتمالا تماشا می‌کند خودم را به او نشان دهم و نظر سرمربی تیم‌ملی را جلب کنم. 

 


ثابت می‌کنم می‌توانستم دروازه‌بان استقلال باشم


همیشه در طول سال‌های گذشته که از استقلال جدا شدم و در تیم‌های دیگری حضور داشتم، دوست داشتم به استقلال برگردم تا ثابت کنم که هنوز هم می‌توانم دروازه‌بان استقلال باشم. در بازی این هفته نیز چنین حسی با من است، من که با بی‌برنامگی و بدون آینده‌نگری و فکر از استقلال کنار گذاشته شدم. برایم جالب است همان کسانی که آن سال من را از استقلال کنار گذاشتند الان پشیمان هستند و از طرف دیگر این جدایی برخلاف میل باطنی‌ام صورت گرفت. پس در بازی این هفته باید ثابت کنم که می‌توانستم دروازه‌بان استقلال باشم خصوصا حالا که در سال جام‌جهانی قرار داریم.

 


برلیان‌هایی روی سکو داریم


بسیار خوشحالم در پارس جنوبی حضور دارم، مردم این شهر بسیار به من لطف داشتند و باید ثابت کنم لایق این محبت هستم. در 5 هفته گذشته بهترین بازی‌ها را انجام دادم و ان‎شاءالله در 25 بازی آینده با تمام وجود برای پارس جنوبی به میدان می‌روم. ما برلیان‌های باارزشی داریم که روی سکوها هستند، مردم دوست‌داشتنی جم همیشه انگیزه ما بازیکنان را بیشتر می‌کنند و قطعا در آینده روی آنها حساب باز کرده‌ایم. 

 


موفقیت رحمتی من را ناراحت نمی‌کند


مهدی رحمتی رفیقم است و در چندباری که طی ماه‌های گذشته او را دیدم هر دو برای یکدیگر آرزوی موفقیت کردیم. حتی به رحمتی گفتم درست است که 37 سال داری اما هنوز می‌توانی مثل دو، سه سال گذشته بهترین دروازه‌بان ایران باشی. رحمتی این روزها شرایط روحی سنگینی را تحمل می‌کند و اینجا نقش طرفداران استقلال بیشتر به چشم می‌آید که به او روحیه بدهند. رحمتی نیز باید با روحیه بالا مثل سال‌های گذشته خودش یک تیم باشد. خیلی‌ها فکر می‌کنند موفقیت رحمتی در استقلال من را ناراحت می‌کند ولی صددرصد برعکس است موفقیت او آرزوی قلبی‌ام بوده و دوست دارم در تیم محبوبم مثل ستاره بدرخشد. 

 

1240505

 


دوست دارم 3 امتیاز به هر دو تیم بدهند

 

نتیجه مسابقه دست خداست. ما شدیدا به 3 امتیاز بازی با استقلال احتیاج داریم تا بتوانیم در صدرجدول بمانیم. از طرفی استقلال هم صددرصد برد می‌خواهد چراکه همه می‌دانند علیرضا منصوریان دو بازی برای بهبود شرایط تیم فرصت داشته که دیدار با پارس جنوبی آخرین فرصت او محسوب می‌شود. با این شرایط بازی سنگینی برای دو تیم است، به شخصه دوست دارم یک تساوی صفر ـ صفر رقم بخورد که 3 امتیاز را به دو تیم بدهیم ولی در فوتبال حرفه‌ای این خرافه معنایی ندارد و قطعا اینطور نمی‌شود. در نهایت هر نتیجه‌ای که در بازی این هفته پارس جنوبی و استقلال رقم خورد، به نظرم مسئولان استقلال باید علیرضا منصوریان فرصت بدهند. منصوریان مربی است که همیشه تیم‌هایش در ابتدای فصل خوب نتیجه نمی‌گیرند اما ناگهان اوج می‌گیرند. قطعا منصوریان می‌تواند در استقلال روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و هواداران را خوشحال کند

دیدگاه‌ها