کد خبر : 1460320 | 20 شهریور 1396 ساعت 12:49 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

نیک نفس: اخراجم در بازی با سپاهان سخت‌گیرانه بود

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اخراجم در بازی مقابل سپاهان سختگیرانه بود.

نیک نفس: اخراجم در بازی با سپاهان سخت‌گیرانه بود

به گزارش "ورزش سه"، محمدزبیر نیک نفس درباره برد تیمشان از جام حذفی برابر سپاهان، اظهار کرد: با توجه به کیفیت فنی تیم سپاهان و شرایط آب و هوایی اصفهان، بازی سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.بعد از آنکه در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم، بازی را به خوبی کنترل کردیم تا تیم پیروز میدان باشیم.

 

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از اخراجش در مسابقه جام حذفی گفت و خاطرنشان کرد: به عقیده من تصمیم داور در این صحنه سختگیرانه بود ولی در نهایت به این تصمیم احترام می‌گذارم.

 

وی در همین خصوص تصریح کرد: برخورد بین من و بازیکن سپاهان صورت گرفت ولی با توجه به اینکه این برخورد در وسط زمین بود و برای بازیکن حریف هیچ مشکلی به وجود نیامد به نظر من کارت زرد کافی بود، ضمن اینکه در همین مسابقه روی خود من و مسعود ابراهیم‌زاده خطاهای به مراتب شدیدتری هم انجام شد.با توجه به هواداران بسیار تیم سپیدرود و بازی بر چمن مصنوعی، شرایط آسانی را پیش‌رو نداریم.

 

وی با بیان این نکته که اگر در باد نتایج خوبمان بخوابیم تنبیه می‌شویم، افزود: امیدوارم که با تمرکز کامل وارد میدان رشت بشویم و با دست پر از گیلان برگردیم. بسیار امیدوار هستم که تیم پرستاره امسال به اهدافی که دارد برسد.

دیدگاه‌ها