کد خبر : 1460498 | 21 شهریور 1396 ساعت 11:15 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیلوا: تحقیر مقابل بارسا را فراموش کرده ایم

تیاگو سیلوا، کاپیتان پاری سن ژرمن مدعی شد که او و هم تیمی هایش، تحقیر مقابل بارسلونا در فصل گذشته را فراموش کرده و برای اهداف جدید می‌جنگند.

سیلوا: تحقیر مقابل بارسا را فراموش کرده ایم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در فصل گذشته لیگ قهرمانان به مصاف بارسا رفت و دیدار رفت را با پیروزی 4-0 به پایان رساند، ولی در دیدار برگشت، 6-1 مغلوب بارسا شد و در عین ناباوری از رقابت ها حذف شد. حال آنها با جذب بازیکنان بزرگی مثل نیمار و امباپه، اهداف بزرگی در سر دارند و سیلوا مدعی شد که او و هم تیمی هایش، تحقیر مقابل بارسا را فراموش کرده اند.

 

 

1240670

 

 

او گفت:" ما دیدار مقابل بارسلونا را فراموش کرده ایم، حالا رقابتی دیگر پیش روی ماست، اوضاع عوض شده است. آماده ایم که شروع خوبی داشته باشیم، می‌دانیم که این رقابت ها بسیار مهم هستند و انگیزه بالایی برای یک شروع خوب داریم. می‌خواهیم مقابل سلتیک بازی خوبی ارائه کنیم و همه چیز را در کنترل داشته باشیم. قصد داریم 3 امتیاز را کسب کنیم. حریف به بازی در چمپیونزلیگ عادت دارد."

 

سیلوا سپس درباره حضور نیمار و دنی آلوس در تیمش گفت:" نیمار و دنی آلوس تجربه را به تیم ما اضافه می‌کنند. آنها در کنار آنخل دی ماریا تجربه قهرمانی چمپیونزلیگ را دارد. بازیکنان دیگر مثل دراکسلر و تراپ هم موفقیت های زیادی کسب کرده اند. انگیزه زیادی داریم و می‌خواهیم شروعی خوب داشته باشیم. آماده سازی ما عالی بوده است."

 

دیدگاه‌ها