کد خبر : 1460617 | 21 شهریور 1396 ساعت 18:11 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

منتظر رای کمیته انضباطی درباره کی‌روش هستیم

آذری: ما که نمی‌توانیم نیمار را جذب کنیم!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره حاشیه‌هایی که پیرامون بازیکن برزیلی تیمش به وجود آمده توضیحاتی را ارائه کرد.

آذری: ما که نمی‌توانیم نیمار را جذب کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری در مورد وضعیت بازیکن برزیلی خود و محرومیت او از سوی کمیته انضباطی عنوان کرد: جلسه کمیته انضباطی امروز برگزار شد و باشگاه و بازیکن مستندات خود را ارائه کردند. آنچه باعث محرومیت بازیکن ما شده دو گواهی است که از سوی مدیر برنامه‌های برزیلی از کشور برزیل به ایران فرستاده شده و جالب است باشگاه ذوب‌آهن خودش از سازمان لیگ و فدراسیون درخواست کرده بود که از این گواهی‌ها استعلام شود که در نهایت مشخص شد گواهی‌ها جعلی بوده است. اکنون باشگاه ذوب‌آهن و کی‌روش بازیکن برزیلی ما از مدیربرنامه‌های این بازیکن شکایت کرده‌ایم.


وی تصریح کرد: بازیکن برزیلی در کمیته انضباطی به سؤالاتی که از او شد پاسخ داد و من مطمئنم که در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم. خوشبختانه هیچگونه خدشه‌ای به باشگاه ذوب‌آهن وارد نشده و ما منتظر رأی کمیته انضباطی خواهیم بود.


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان  در مورد اینکه هفته گذشته عادل فردوسی‌پور در برنامه ۹۰ مدعی شد که باشگاه ذوب‌آهن قانون را تغییر داده تا این بازیکن را جذب کند، گفت: هیچ قانونی تغییر پیدا نکرده است. هیأت رئیسه سازمان لیگ در ۲۹ مردادماه تشکیل جلسه داد تا این مسئله بررسی شود. براساس تبصره ماده ۱۰ هیأت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال حق بازنگری در قوانین را دارند و پیشنهادهای باشگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.


آذری افزود: اگر ما بخواهیم براساس مصوبه قبلی بازیکن برزیلی از لیگ‌های سری Aو B  برزیل جذب کنیم باید بگویم قیمت این بازیکنان رقمی در حدود ۹۰۰ هزار دلار تا ۲۲۵ میلیون یورو است که بازیکن ۲۲۵ میلیون یورویی نیمار می‌شود. بازیکنان با قیمت‌های پایین‌تر هم به کشورهای شرق آسیا می‌روند و چنین بازیکنانی با چنین توانایی‌های به لیگ فوتبال ما نمی‌آیند مگر آنکه مصدوم شده باشند و دوران نقاهت را پشت‌سر بگذارند یا پا به سن گذاشته باشند که در گذشته دیدیم یک بازیکن ۱۰۸ کیلویی در یک تیم لیگ یکی حضور پیدا کرد. پس قوانین قبلی بازدارنده نبوده است.


مدیرعامل ذوب‌آهن تصریح کرد:‌ در لیگ‌های ایالتی برزیل می‌توانیم بازیکنان با کیفیت و خوبی را پیدا کنیم که برای فوتبال ما مفید باشند. قلعه نویی در گذشته بازیکنانی مثل ابراهیم توره و جانواریو را جذب کرده بود و براساس همین هم کی‌روش را به ما پیشنهاد داد که هنوز هم نتوانسته‌ایم مجوز بازی این بازیکن را بگیریم اما در آینده نزدیک این اتفاق رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها