کد خبر : 1460722 | 22 شهریور 1396 ساعت 08:54 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

پنجعلی: بازیکنان از جان مایه گذاشتند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس با این وضعیت و عملکرد خوب باید برای قهرمانی در آسیا تلاش کند.

پنجعلی: بازیکنان از جان مایه گذاشتند

به گزارش "ورزش سه"، محمد پنجعلی در گفت‌وگو با فارس، در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان، گفت: بازی خیلی خوب و زیبایی بود. پرسپولیس برد مقتدرانه‌ای به دست آورد و  بازیکنان از جان مایه گذاشتند. تیم از دقیقه 10 با اخراج کمال کامیابی‌نیا 10 نفره شد و بازیکنان خیلی تلاش کردند. با این وضعیت انشاءالله باید برای قهرمانی آسیا تلاش کنیم.

 

وی در مورد اینکه تصمیمات داور علیه پرسپولیس سخت‌گیرانه نبوده است، تصریح کرد: باید این مسئله را کارشناسی کرد. در صحنه اخراج به نظر من تصمیم داور درست بود. حرکت کامیابی‌نیا خطرناک بود.

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا این تیم بی محابا بازی نمی‌کند، عنوان کرد: فشار بازی خیلی بالا بود. این مسابقات بسیار سنگین است. الاهلی هم پنالتی داد که داور این صحنه را ندید. به نظر من روی طارمی پنالتی اتفاق افتاد.

 

پنجعلی در مورد تعویض‌های برانکو، خاطرنشان کرد: تعویض‌ها جواب داد و بسیار خوب بود. خدا را شکر نیمکت پرسپولیس در این دوره بسیار خوب و پر مهره است.

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی رفت و برگشت مقابل الهلال عربستان، تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر پرسپولیس خودش باشد می‌تواند نتیجه بگیرد. بازیکنان امروز دویدند و بسیار شاداب کار کردند. تیم پا پس نگذاشت. عین نود دقیقه پایاپای بازی کردند. اگر پرسپولیس خودش باشد و بازی خودش را انجام دهد حریفی ندارد.

 

وی در مورد اینکه بین دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال اردوی تیم ملی و بازی دوستانه با روسیه برگزار می‌شود و در این شرایط آیا اختلافی به وجود نخواهد آمد، تصریح کرد: پرسپولیس الان نماینده فوتبال ایران است. تیم ملی هم این شرایط را دارد. فدراسیون باید حمایت کند و خود کارلوس کی‌روش باید کمک کند. مسابقات پرسپولیس رسمی است. فکر نمی‌کنم کی‌روش با پرسپولیس همکاری نکند. برای لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رویم و تیم ملی بازی رسمی ندارد. این تیم برای نام ایران تلاش می‌کند و باید با آن همکاری شود

دیدگاه‌ها