کد خبر : 1460739 | 22 شهریور 1396 ساعت 10:40 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: انتظار عملکرد بهتری داشتم

کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی تیمش مقابل اندرلخت مدعی شد که انتظار عملکرد بهتری از شاگردانش داشته است.

آنچلوتی: انتظار عملکرد بهتری داشتم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته به مصاف اندرلخت رفت که موفق شد با پیروزی 3-0 حریف را از پیش رو بردارد. این در حالی است که اندرلخت از دقایق ابتدایی بازی 10 نفره به کار ادامه می‌داد. پس از بازی آنچلوتی گفت که از عملکرد شاگردانش در مجموع راضی بوده ولی انتظاری بیشتر از این ها دارد.

 

1240862

 

 

او گفت:" انتظار می‌رفت که پیروز میدان شویم و پیروز هم شدیم. در این بازی عالی نبودیم ولی شرایط را کنترل کردیم و پاس های خوبی برای هم ارسال می‌کردیم. خیلی زود به گل رسیدیم و شاید برای همین بود که با جدیت بالا به بازی ادامه ندادیم. سعی کردیم فضا پیدا کنیم. مطمئنا می‌توانستیم با حساسیت بیشتری به بازی ادامه بدهیم ولی انگار که خیلی واجب نبود. نمایش خیلی خوبی نداشتیم ولی این نمایش در این مقطع کافی بود. اندرلخت خیلی دفاعی شد ولی در مجموع از عملکرد تیم راضی هستم."

 

جوشوا کیمیچ، هافبک جوان بایرن نیز درباره بازی گفت:" اینکه خیلی زود به گل رسیدیم کمک زیادی به ما کرد و همینطور 10 نفره شدن اندرلخت. باید سریعتر گل می‌زدیم. اندرلخت چند فرصت خوب برای به تساوی کشاندن بازی داشت که نباید اجازه به آنها می‌دادیم. در مجموع باید دو گل دیگر می‌زدیم ولی کار را زودتر تمام می‌کردیم. می‌دانیم که باید بهتر از اینها کار کنیم. موقعیت های زیادی نداشتیم."

دیدگاه‌ها