کد خبر : 1460743 | 22 شهریور 1396 ساعت 10:01 | 90.7K بازدید | 1 دیدگاه

شماره هشت سرخ‌ها مجوز بازگشت گرفت؛

جایگزین کمال در پرسپولیس مشخص شد

کمال کامیابی نیا که فاصله زیادی با روزهای اوج خود در فصل گذشته دارد، اکنون با اخراج در بازی برابر الاهلی، سرخ‌ها را در شرایط سختی قرار داده است.

جایگزین کمال در پرسپولیس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، دقیقا مثل فصل گذشته پرسپولیسی‌ها بعد از خبر محرومیت کامیابی نیا با جایگزین جدیدی برای او همراه شدند و بعد از آنکه در آن مقطع و با محرومیت هافبک دفاعی خود بعد از درگیری با حاتمی، جذب شهاب کرمی را در دستور کار قرار دادند، این بار احمد نوراللهی شرایط بازگشت به این تیم را به دست آورده است.


شماره هشت جوان پرسپولیس که فصل گذشته در مراسمی جالب توجه برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی توسط برانکو و دیگر بازیکنان بدرقه شد، اکنون به روزهای پایانی سربازی‌اش رسیده و طبق ادعای وکیل این بازیکن روز 29 شهریور کارت خود را دریافت می‌کند. این مساله باعث می‌شود بخش عمده‌ای از نگرانی‌های برانکو ایوانکوویچ در خصوص غیبت کمال کامیابی نیا در بازی حساس مقابل الهلال عربستان در جدال رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برطرف شود. کامیابی نیا که با اشتباه عجیب خود باعث شد پرسپولیس از دقیقه 10 دیدار برابر الاهلی 10 نفره به بازی ادامه دهد، این روزها فاصله زیادی از دوران اوج خود در فصل گذشته دارد و با بازگشت نوراللهی کار او سخت‌تر نیز خواهد شد.


نوراللهی که طی روزهای اخیر با هماهنگی صورت گرفته توانسته مجوز حضور در تمرینات پرسپولیس را به دست بیاورد، با شرایط بدنی و روحی مناسب می‌تواند با توجه به اعتمادی که برانکو به قابلیت‌های فنی‌اش دارد، شرایط حضور در ترکیب را خیلی زود برای خود مهیا کند و نیاز پرسپولیس را در غیاب کامیابی نیا در شرایط فعلی برطرف می‌کند.

دیدگاه‌ها