کد خبر : 1460751 | 22 شهریور 1396 ساعت 10:25 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

از ابراهیمی و گودرزی شکایت نمی کنیم

نصیرزاده: دوستی ما با تراکتورسازی عمیق است

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد اعلام کرد که از محمد ابراهیمی و شهرام گودرزی شکایتی به کمیته اخلاق و انضباطی انجام نداده است.

نصیرزاده: دوستی ما با تراکتورسازی عمیق است

به گزارش "ورزش‌سه"، اظهاراتی که محمد ابراهیمی و شهرام گودرزی دو بازیکن تیم تراکتورسازی علیه مدیران باشگاه گسترش فولاد انجام دادند، حاشیه های زیادی را به وجود آورده است.  در این باره گفته می شد هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل گسترش فولاد قصد شکایت از دو بازیکن باتجربه تراکتورسازی دارد اما نصیرزاده چنین موضوعی را رد کرد.


نصیرزاده در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما با باشگاه تراکتورسازی همواره رابطه خوبی داشتیم و دوستی بین ما بسیار عمیق است. از این رو ترجیح می دهیم مشکلات پیش آمده را به صورت خصوصی حل کنیم و قطعا خبری از شکایت نخواهد بود.


وی ادامه داد: برای من جالب بود که وقتی هیچ اظهارنظری علیه دو بازیکن تراکتورسازی نکردم، آنها علیه من موضع  گرفتند. گسترش فولاد، باشگاهی است که بیشترین اعتبارات و امکانات را دارد و هیچ مشکلی در بحث مالی وجود ندارد. ما می خواهیم بدون تنش و با برخورد منطقی مشکلات را حل کنیم.


مدیرعامل گسترش فولاد همچنین گفت: 4 باشگاه تبریزی یعنی گسترش فولاد، تراکتورسازی، ماشین سازی و شهرداری همه با هم برادر هستند و تفاهم دارند. نباید اینطور باشد که یک بازیکن ارتباط پیش آمده را به هم بزند. قطعا هر بازیکنی مطالباتی از باشگاه داشته باشد، ما پرداخت می کنیم. همانطور که یک بازیکن سابق که اکنون در مشهد بازی می کند، تسویه حسابش را با پرواز برایش ارسال کردیم. مشکل ما بداخلاقی است و با این ادبیات آزرده می شویم.


نصیرزاده در پایان افزود: ما دنبال زنجیره ای می گردیم که به 4 بازیکن وصل است و آنها خواهان مطالبات شان شده اند. در این بین 3 بازیکن مصاحبه های یکسان انجام دادند. جالب اینکه آنها یک کارگزار دارند که اخیرا هم از سفر خارج از کشور برگشته و من به او تذاکرات لازم را دادم. او مسئول این جو ناسالمی است که به راه افتاده و متاسفانه جو یک شهر را به هم می زند. جالب اینکه 4 بازیکن چک های خود را به این کارگزار داده اند و در این ماجراها بازیکنان گناهی ندارند و همه چیز به کارگزار مذکور برمی گردد.

دیدگاه‌ها