کد خبر : 1460849 | 22 شهریور 1396 ساعت 15:27 | 28.1K بازدید | 1 دیدگاه

تساوی پیتربورگ با گل مدافع ایرانی

گلزنی رایان تفضلی در لیگ انگلستان

رایان تفضلی مدافع ایرانی تیم پیتربورگ انگلستان شب گذشته با گلی که به ثمر رساند در به دست آمدن پیروزی و کسب سه امتیاز تیمش نقش مهمی داشت.

گلزنی رایان تفضلی در لیگ انگلستان

به گزارش "ورزش سه"، یک بازیکن ایرانی دیگر حاضر در رقابت های اروپایی با گلزنی در یک بازی حساس از رقابت های لیگ دسته اول انگلستان درخشید. رایان تفضلی مدافع 25 ساله ایرانی تیم پیتربورگ یونایتد در بازی تیمش برابر میلتون کینس یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند تا یکی از بهترین های این بازی باشد.


رایان تفضلی در این بازی در دقیقه 47 نیمه دوم و روی یک ارسال کرنر توانست با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کند. 


تفضلی با 195 سانتیمتر قد شماره 5 تیم پیتربورگ را به تن می کند که اکنون با 7 امتیاز از 5 بازی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. او با 25 سال سن رویای رسیدن به پیراهن تیم ملی ایران را دارد و شاید کارلوس کی روش در آستانه مسابقات جام جهانی این مدافع جوان و بلند قد حاضر در لیگ دسته اول انگلستان را به تیم ملی دعوت کند.


تفضلی پدری ایرانی و مادری انگلیسی دارد. اومتولد سال 1991 است و  فوتبال پایه اش را از مدرسه پرورش استعداد شهر ساتن یعنی ساوتهمپتون شروع کرد. باشگاهی که تئو ولکات، آلکس اوکسلید چمبرلین و گرت بیل از محصولات آن هستند. او همان طور که گفته شد رویای حضور در تیم ملی ایران را دارد و ادامه درخشش در لیگ دسته اول شاید او را به پیراهن تیم ملی برساند.

دیدگاه‌ها