کد خبر : 1460871 | 22 شهریور 1396 ساعت 17:56 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیاز به شوک کاملا احساس می‌شد

حق‌شناس: سپیدرود با نظرمحمدی به بن‌بست خورده

کاپیتان محبوب و سابق سپیدرود معتقد است این تیم در شرایط فعلی به شوک نیاز دارد.

حق‌شناس: سپیدرود با نظرمحمدی به بن‌بست خورده

به گزارش "ورزش سه"، سهیل حق شناس، کاپیتان سابق سپیدرود که در این فصل از دنیای بازیگری خداحافظی کرد، در شرایطی که گفته می‌شد به کادرفنی اضافه می‌شود این مساله را نپذیرفت. سپیدرود این روزها تجربه بدی را پشت سر می‌گذارد و شکست تلخ در دربی گیلان مقابل ملوان نیز هواداران را شاکی‌تر از گذشته کرده است. هیات مدیره سپیدرود اما در پایان جلسه با سرمربی خود که خواهان جدایی و پایان کار بود، رای اعتماد مجدد به او را اعلام کرد تا اکنون در انتظار بازی‌های آینده بماند.


سهیل حق شناس درباره آغاز مربیگری در تیم دخانیات رشت در حالی که پیش از این گفته می‌شد قرار است به کادر فنی سپیدرود ملحق شود، گفت: قرار بود پس از جریان خداحافظی‌ام از فوتبال به کادرفنی اضافه شوم و به هر حال اتفاقاتی رخ داد که این امر میسر نشد و ترجیح دادم در این برهه تصمیم دیگری بگیرم. یک ماه از این موضوع گذشت و زمزمه‌هایی در خصوص بازگشتم وجود داشت که خودم بی میل نبودم این اتفاق رخ بدهد؛ اما شرایط آنجا را برای بازگشت مهیا ندیدم.


وی ادامه داد: برای اینکه دور از فوتبال نمانم و تجربه خوبی کسب کنم تصمیم گرفتم که از یک تیم لیگ پایین‌تر مربیگری را آغاز کنم و پله پله پیش بروم. شرایط برایم طوری رقم خورد که از تیمی با امکانات خوب در دخانیات گیلان کارم را آغاز کردم.


حق شناس درباره استعفای علی نظرمحمدی از سرمربیگری سپیدرود گفت: فارغ از هر مسئله‌ای شاید در زمین فوتبال از نظر فکری با یکدیگر مشکل داشتیم؛ اما خارج از گود دلخوری بین من و اعضای تیم وجود نداشت. سپیدرود در جایگاهی قرار دارد که از لحاظ فنی به بن بست خورده است. تصمیم نظرمحمدی کمک به سپیدرود بوده و شرایط سخت آنها به یک شوک بزرگ و خوب نیاز دارد و اعضای مدیریتی باشگاه ترجیح دادند شوک به بازیکنان اینگونه نباشد. دلایل ادامه همکاری با نظرمحمدی مشخص نیست و اینگونه ترجیح دادند تا کار کنند. امیدوارم ایشان و به خصوص تیم سپیدرود در ادامه موفق باشند.


کاپیتان سابق سپیدرود در خصوص اینکه در صورت ناکامی احتمالی برابر نفت آبادان شرایط چگونه پیش خواهد رفت، گفت: بعید می‌دانم تصمیم جدیدی در خصوص سرمربی گرفته شود. اگر تا چند روز پیش تیم نتیجه نمی‌گرفت می‌شد نظرمحمدی را عامل شکست دانست؛ اما حالا وقتی اعضای هیئت مدیره حمایت تمام قدشان را از او اعلام می‌کنند که با استعفا مخالف هستند، به هر حال هیئت مدیره هم باید جوابگوی این جریان باشند و آنها باید جواب نتایج آینده را بدهند. نظرمحمدی با این استعفا به دنبال تلنگر به مسئولان و بازیکنان بود. او به دنبال آگاه کردن دیگران راجع به شرایط سپیدرود بود و درست یا غلط، این اتفاق افتاد. شرایط کار برای ادامه سخت است؛ اما هیچ چیز در فوتبال نشد ندارد. این تیم پشتوانه بزرگی به نام هواداران را دارد و امیدوارم دو دستگی بین هواداران از بین برود و یک دل برابر صنعت نفت آبادان، سپیدرود را برای کسب نتیجه تشویق کنند تا از این بحران خارج شود.

دیدگاه‌ها