کد خبر : 1461112 | 23 شهریور 1396 ساعت 22:47 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

فراهانی: اوضاع روز به روز بهتر می‌شود

دروازه بان نفتی ها می گوید شرایط سختی در یک هفته اخیر داشتیم و زمان کمی برای هماهنگی داشتیم. خیلی دیر تکلیف ما معلوم شد و در این یک هفته سعی کردیم به نظم تاکتیکی برسیم.

فراهانی: اوضاع روز به روز بهتر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فراهانی پس از دیدار تیم های نفت تهران و گسترش فولاد در بین خبرنگاران به صحبت پرداخت. او درباره این بازی گفت: همانطور که در جریان هستید شرایط سختی در یک هفته اخیر داشتیم و زمان کمی برای هماهنگی داشتیم. خیلی دیر تکلیف ما معلوم شد و در این یک هفته سعی کردیم به نظم تاکتیکی برسیم. همین که در شش بازی لیگ در این دیدار توانستیم اولین کلین شیت خود را به ثبت برسانیم نشان می دهد که اوضاع روز به روز بهتر می شود.


او ادامه داد: شرایطی که با آقای درخشان داشتیم بی نظمی مالی بود و همین موضوع باعث شده بود مشکلات تیم از جمله مشکلات روحی و روانی زیاد شود. اما اکنون تیم نظم خوبی گرفته و شرایط مان خیلی بهتر شده است الان می دانیم دقیقا با چه کسی طرف هستیم و همین موضوع از نظر روحی و روانی ما آرام کرد و امیدوارم روز به روز اوضاع بهتری پیدا کنیم.


گلر نفتی ها درباره جدایی 8 بازیکن از جمع نفتی ها گفت: این نظر علی آقاست. او فوتبالیست بزرگی بوده و در باشگاه های مهمی بیرون از ایران بازی کرده است بنابراین با تجربه بالا در این زمینه تصمیم گیری کرده است. ما به عنوان بازیکن وظیفه داریم که بهترین بازی را انجام دهیم و این گونه مسائل به ما مربوط نمی شود.

دیدگاه‌ها