کد خبر : 1461192 | 24 شهریور 1396 ساعت 11:50 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی و نزهتی؛ زوج جذاب این روزهای سپیدرود

رشتی ها این روزها راه مناسبی برای نفوذ به دروازه حریفان پیدا کرده اند و آن ساختن یک زوج جذاب در خط آتش است.

به گزارش "ورزش سه"، سرخ پوشان رشتی پس از چند هفته ناکامی های ابتدایی حالا توسط مربی جوان خود دست به تغییرات بنیادی و جابجایی مهره های خود زده اند تا بتوانند با سود بردن از ترکیب آرمانی قفل بسته دروازه حریفان را باز نمایند.


این اتفاق چند هفته ای هست که برای سپیدرود به خوبی به وقوع پیوسته است و نظرمحمدی موفق شد تا با ساختن یک زوج رویایی راه ورود به دروازه صنعت نفت را بگشاید.


کافی است دو گل بازی با نفت را یکبار دیگر مرور کنیم؛ جایی که حسین ابراهیمی توپ را از میانه های میدان تصاحب کرد و پس از رصد کردن حرکت در عمق پویا نزهتی با یک سانتر دقیق او را در حالت تک به تک صاحب توپ می کند تا نوشی صوفیانی چاره ای جز ارتکاب خطای پنالتی نداشته باشد. ابراهیمی پشت توپ قرار می گیرد تا با گل کردن ضربه پنالتی همکاری دونفره شان را تکمیل نماید.


حرکتی که عینا در جام حذفی در برابر ملوان توسط این دو بازیکن تکرار شد و نزهتی پنالتی ساخت و ابراهیمی گل تساوی تیمش را وارد دروازه ملوان کرد.


حالا به گل دوم سپیدرود دقت می کنیم، این بار حسین ابراهیمی از جناح چپ فرار می کند و پس از دیدن نفوذ در عمق پویا نزهتی با یک سانتر دقیق او را داخل محوطه هجده قدم صاحب موقعیتی عالی می کند و پویا با یک تو سر توپ زدن و تعویض پا و این بار بدون نزدیک شدن به سمت دروازه گل دوم سپیدرود را وارد دروازه مهمان می کند تا شاگردان علی نظر در همان 15 دقیقه ابتدایی کار را تمام کنند.


در هفته ششم، نزهتی با دو گل زده و گرفتن سه پنالتی منجر به گل و حسین ابراهیمی با یک گل زده و دو پاس گل در بین بازیکنان تاثیرگذار لیگ برتر در رتبه های بالایی جدول جای دارند تا موجبات دلگرمی و امید به آینده هواداران پر تعداد سپیدرود در بازی های سخت و حساس پیش رو را فراهم نمایند.

دیدگاه‌ها