کد خبر : 1461211 | 24 شهریور 1396 ساعت 14:30 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

محسن فروزان در انتظار نبرد بزرگ

دروازه بان پارس جنوبی در دیدار با استقلال امید ها و انگیزه های زیادی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان در لیگ چهاردهم دروازه بان استقلال بود و پس از یک فصل از آبی ها جدا شد تا مهدی رحمتی مجددا دروازه بان استقلال شود. دروازه بان حال حاضر پارس جنوبی طی سالیان گذشته با تیم های سیاه جامگان، راه آهن، خونه به خونه و صبای قم برابر استقلال در دیدارهای رسمی و دوستانه قرار گرفت و هربار تلاش زیادی برای درخشش برابر تیم سابق خود داشت.


فروزان البته به استثنا دیدار استقلال برابر سیاه جامگان که اولین دیدار او با آبی ها بعد از جدایی از این تیم بود، همواره برخورد گرمی با رحمتی و دیگر استقلالی ها داشت و هیچگاه علیه تیم سابق خود موضع نگرفت تا هواداران استقلال همواره از او با احترام یاد کنند.


دیدار پارس جنوبی با استقلال اما این بار برای فروزان متفاوت تر از همیشه به نظر می رسد. دروازه بان پارس جنوبی در این دیدار بر خلاف دوران حضور در سیاه جامگان و صبای قم شرایط بهتری نسبت به آبی های تهرانی تجربه می کند و امید های زیادی برای ثبت کلین شیت و پیروزی برابر استقلال دارد. فروزان طی روز های گذشته با جدیت در تمرینات خود را آماده این دیدار بزرگ کرده و مهاجمان استقلال باید ضمن جنگیدن با طلسم گل نزدن خود به دروازه بان با انگیزه ای مانند فروزان نیز برای گلزنی نبرد سختی را تجربه کنند.


عکس: مهدی ابراهیمی

 

1241300

 

1241301

دیدگاه‌ها