کد خبر : 1461338 | 24 شهریور 1396 ساعت 21:48 | 93K بازدید | 0 دیدگاه

مربی استقلال: به بازیکنان تبریک می گویم!

مربی ایرلندی تیم فوتبال استقلال می گوید آبی ها تیم برتر زمین بودند.

مربی استقلال: به بازیکنان تبریک می گویم!

 

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار با پارس جنوبی حاضر نشد تا میک مک درموت ایرلندی در نشست خبری شرکت کند. میک مک درموت پس از این دیدار اظهار کرد: متاسفیم به خاطر نتیجه؛ ولی نمیتوانیم بگوییم که به خاطر عملکردمان متاسف هستیم. به پارس جنوبی تبریک می گوییم. می توانم بگویم که بازی در اختیار ما بود و ما فوتبال خوبی بازی کردیم؛ ولی متاسفانه نتیجه نگرفتیم. همانطور که می دانید این فوتبال است.


او افزود: شما می توانید موقعیت های زیادی ایجاد کنید و گل دریافت کنید و شکست بخورید. می خواهم این نکته را بگویم که بازیکنان برای استقلال و مربیانشان دویدند و اگر الان به رختکن بیایید می بینید که چقدر ناراحت هستند. به بازیکنانم به خاطر عملکردشان تبریک می گویم.


درموت در ادامه نشست خبری افزود: ما در سه بازی اخیر بازیکنانی را نداشتیم که بتوانیم با آنها ترکیبمان را تغییر دهیم. در هر بازی ما موقعیت هایی داشتیم و در برخی بد و در برخی خوب بودیم. وقتی یک تیمی درگیر نتیجه گیری است، آسان نیست در چنین شرایط محیطی بتواند نتیجه بگیرد. در نیمه نخست بازیکنان تحت فشار بودند؛ ولی بازیکنان خوبی هستند و زمانی که فشار کمتر شد عملکرد خوبی داشتند. برای تیمی مثل ما که نتیجه نمی گیرد، خیلی آسان است که بازی را رها کنیم؛ ولی بازیکنان چنین کاری نکردند و این دلیلی است که به آن ها افتخار می کنیم. ما تلاش آنها در تمرین را می بینیم و آنها هم تلاش ما را می بینند. کار راحت این است که از تلاش دست بکشیم؛ ولی ما از تلاش دست نکشیدیم.

 

مربی استقلال درباره غیبت رحمتی در این دیدار بیان کرد: هر هفته بحث هایی درباره ترکیب تیم وجود دارد. هیچوقت ترکیبی که به میدان می آید درست نیست. ما میتوانستیم قائدی را در ترکیب بگذاریم؛ ولی بازیکنان باکیفیتی مانند جابر انصاری داریم. در مورد دروازه بان هم باید بگویم که رحمتی از دیشب حال خوبی نداشت و سلامتشان مهمتر است. او معده درد داشت.


او درباره داوری دیدار اظهار کرد: من نمیتوانم بگویم که او در نتیجه تاثیر گذار بوده یا نه. در برخی بازی ها داور با کوچکترین برخوردی خطا میگیرد؛ ولی داور این دیدار روند بازی را نمیگرفت و من نمیتوانم نکته بدی درباره داور بگویم.


درموت درباره پارس جنوبی جم خاطر نشان کرد: نیمه نخست سازمان دهی شده بازی کردند. دو بازیکن کناری داشتند که اگر به آن ها اجازه بازی دهید میتوانند هر تیمی را اذیت کنند. باشگاه کوچکی است که اعتماد به نفس بالایی دارد. خیلی راحت است که بدون فشار بازی کنید. این نکته جذاب درباره لیگ ایران است که هر تیمی میتواند هر تیم دیگری را ببرد و هر کدام چند بازیکن با استعداد دارند. کلید موفقیت در فوتبال ساده است و باید موقعیت هایتان را گل کنید و گل نخورید. تنها راهمان این است که به راهمان ادامه دهیم و موقعیت ایجاد کنیم. ما میدانیم در چه موقعیتی حضور داریم و تنها راهمان این است که به کارمان ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها