کد خبر : 1461354 | 24 شهریور 1396 ساعت 22:23 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

امروز از من کار دفاعی نخواستند؛

حسینی: این پیروزی چندان هم ساده نبود

بازیکن تیم ذوب آهن می گوید که پیروزی 6 گله برابر استقلال خوزستان چندان هم ساده به دست نیامده است.

حسینی: این پیروزی چندان هم ساده نبود

به گزارش "ورزش سه" از ایمنا، محمدرضا حسینی هافبک تیم ذوب آهن پس از کسب پیروزی شش گله برابر استقلال خوزستان که با دو بار گلزنی او همراه بود، گفت: کادرفنی همیشه از من می‌خواهد در حملات شرکت کنم. چون علی حمام مصدوم شد و دانیال اسماعیلی‌فر هم در اختیار نداشتیم، به دستور آقای قلعه‌نویی به پست دفاع راست رفتم.


وی افزود: البته امروز از من کار دفاعی نخواستند؛ گفتند در حملات شرکت کن و دفاع هم انجام بده و خداراشکر توانستم در حمله گل بزنم و برای تیمم مثمر ثمر باشم.


حسینی در مورد اینکه فکر می‌کرد ذوب‌آهن اینقدر راحت استقلال خوزستان را شکست دهد گفت: این بازی خیلی هم راحت نبود. استقلال خوزستان دو سال پیش با همین بازیکنان و البته با چند تغییر قهرمان لیگ شده است. از همان ابتدای مسابقه با بازی هجومی و تاکتیکی این تیم را به عقب راندیم و گل زودهنگامی به ثمر رساندیم. بعد از آن هم بازی را مدیریت کردیم و موفق شدیم گل‌های بیشتری به این تیم بزنیم.


مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد تأثیر این برد بر روحیه تیمش برای رویارویی با استقلال بیان داشت: این پیروزی قطعاً روحیه تیم را بالاتر می‌برد؛ ولی استقلال همیشه تیم بزرگی بوده و برای اینکه نتیجه بگیریم باید خیلی با احتیاط بازی کنیم.


حسینی در مورد مصاحبه نکردن پس از شکست تیمش در جام حذفی هم گفت: بعد از ۱۲۰ دقیقه بازی مقابل فجر سپاسی، فشارم پایین آمده بود و پزشک تیم هم می‌داند که شرایط مصاحبه نداشتم. همین جا از اصحاب رسانه و کسانی که برای پوشش اخبار مسابقات زحمت می‌کشند عذرخواهی می‌کنم.

دیدگاه‌ها