کد خبر : 1461363 | 24 شهریور 1396 ساعت 23:15 | 59.7K بازدید | 3 دیدگاه

از خوش و بش با هم تیمی های سابق تا کلین شیت

درخشش فروزان در پاسخ به اتهامات عجیب!

محسن فروزان در بازی امشب استقلال و پارس جنوبی عملکرد بسیار خوبی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، خرید محسن فروزان از سوی مهدی تارتار در نقل و انتقالات کمی عجیب به نظر می رسید و حتی سبب خرده گرفتن برخی از تارتار بابت این خرید نیز شد؛ اما فروزان در 6 هفته ابتدایی به خوبی توانایی های خود را اثبات کرده و در قامت یک دروازبان ملی پوش ظاهر شده است. او در بازی امشب مقابل تیم محبوبش نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و با ثبت یک کلین شیت دیگر، به صدرنشینی تیمش در لیگ تداوم بخشید. اوج کار فروزان دو سیو پیاپی در اواخر نیمه دوم بود که اختلاف یک گله بازی را پابرجا نگه داشت.


در بازی های قبل فروزان عملکرد جالبی برابر استقلال نداشت و البته باید گفت تیم های او نیز آنچنان که باید و شاید توانایی مقابله با آبی پوشان پایتخت را نداشتند و همین موضوع باعث ایجاد برخی ابهامات و اتهامات شده بود؛ اما نمایش دیدنی فروزان در مقابل استقلال، باعث از بین رفتن این صحبت ها شد.


پارس جنوبی هم اکنون در صدرجدول قرار دارد و پس از پرسپولیس، صاحب بهترین خط دفاعی لیگ نیز هست. محسن فروزان نیز در این بازی دومین کلین شیت پیاپی خود را ثبت کرد و به خوبی میداند برای ادامه صدرنشینی، پارس جم به عملکرد هرچه بهتر او نیاز دارد.

 

 

 

 

 


عکس ها : مهدی ابراهیمی

 

دیدگاه‌ها