کد خبر : 1461503 | 25 شهریور 1396 ساعت 16:19 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

خلعتبری از گسترش فولاد شکایت کرد

هافبک باتجربه تیم پدیده مشهد از باشگاه گسترش فولاد به خاطر مطالباتش شکایت کرد.

خلعتبری از گسترش فولاد شکایت کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از اظهاراتی که محمدرضا خلعتبری درباره پرداخت نشدن حقوقش در گسترش فولاد انجام داد، زنوزی مالک گسترش فولاد در مصاحبه‌ای به او و دو بازیکن کنونی تراکتورسازی حمله کرد.


خلعتبری نیز به خاطر این صحبت‌ها از زنوزی شکایت کرده است. خلعتبری ضمن اعلام خبر شکایتش از گسترش فولاد به خاطر مسائل مالی گفت‌: «امیدوارم اگر آقای زنوزی مصاحبه من را می‌خواند به مدیر عامل باشگاه بگوید با مدیر برنامه هایم تماس بگیرد و شرایطی را تعیین کند و آن زمان من نیز شکایتم را پس می‌گیرم. البته فکر نکنم نصیرزاده دوست داشته باشد این کار را انجام دهد. من در مقطعی حتی با مدیر برنامه ام نیز اختلاف پیدا کردم چرا که او از باشگاه گسترش فولاد دفاع می کرد و هر بار از من می خواست تا به جای شکایت با آنها تعامل کنم؛ اما من از او خواستم تا زودتر شکایت من را به کمیته انضباطی بفرستد چرا که احساس کردم باشگاه گسترش فولاد هیچ تمایلی به تعامل با من ندارد.»


خلعتبری افزود: «جا دارد رضا درویش، مدیر عامل باشگاه سایپا تشکر کنم که با وجود مشکلاتی که داشتند با من تسویه حساب انجام دادند. درویش هر کجا باشد من همیشه ممنون او خواهم بود.»

دیدگاه‌ها