کد خبر : 1461543 | 25 شهریور 1396 ساعت 18:36 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولیت نتایج صنعت نفت با من است

کمالوند: با هوچی‌گری دنبال حق‌مان از داور نمی‌دویم

سرمربی تیم نفت آبادان اعلام کرد تیمش در آینده شرایط بهتری پیدا می‌کند و در لیگ نیم‌نگاهی به سهمیه آسیایی دارد.

کمالوند: با هوچی‌گری دنبال حق‌مان از داور نمی‌دویم

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط نفت آبادان بعد از شکست مقابل سپیدرود، اشتباهات داوری و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


من از نفرات خواستم گستاخانه بازی کنند
با اینکه ما مقابل سپیدرود رشت شکست خوردیم اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. همه نفرات با جان و دل بازی کردند. من از آنها خواسته بودم گستاخانه به میدان بروند و هجومی کار کنند و به همین خاطر روی دو ضد حمله گل خوردیم. از طرفی روی چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی رشت شرایط برای انجام بازی همیشگی ما وجود نداشت اما بچه‌ها فوق‌العاده کار کردند.


از تک تک بازیکنان راضی هستم
ما از 10 موقعیتی که ایجاد کردیم، استفاده نکردیم، اما سپیدرود با دو فرصت گلزنی دو گل زد. با این حال بچه‌ها فوق العاده بودند و از تک تک آنها راضی هستم. جذابیت فوتبال به همین چیزها است. ما هفته پیش سپاهان را در اصفهان برده بودیم و شاید کمی هم غرور همراه تیم بود اما انشاءالله خیلی زود برمی‌گردیم و روزهای خوبی را سپری می‌کنیم.


ظرف 24 ساعت آینده بیانیه می‌دهیم
موضوعی که ما را اذیت می‌کند، داوری‌ها است. به گواه علی خسروی که شب گذشته کارشناس برنامه شب‌های فوتبالی بود، داور دو پنالتی محرز برای ما در بازی با سپیدرود نگرفت. این موضوع فقط به این مسابقه برنمی‌گردد. ما کلا از ابتدای فصل از داوری‌ها ضربه خوردیم. به همین خاطر باشگاه ظرف 24 ساعت آینده بیانیه‌ای می‌دهد و تمام اتفاقات و اشتباهات داوری که در مسابقات گذشته رخ داده را در آن مطرح می‌کند تا مشخص شود چند امتیاز به خاطر داوری ضعیف از دست دادیم.


حتی راضی نیستیم یک اوت دستی به سودمان بگیرند
ما حتی راضی نیستیم داوران یک اوت دستی به سودمان بگیرند اما واقعا برای تیمی که در هوای گرم آبادان تمرین و بازی می‌کند و این هواداران پرشور را دارد، سخت است که حقش خورده شود. این داوری‌ها با احساسات هواداران بازی می‌کند.


با هوچی‌گری و داد و فریاد نباید دنبال حق بدویم
تاکنون هیچ اعتراضی به داوری‌ها نداشتیم و احساسم این است که با هوچی‌گری و داد و فریاد نباید دنبال حق بدویم. حالا که هواداران تیم تحت فشار هستند و هر بازی این اتفاقات می‌افتد، ‌از راه قانونی جلو می‌رویم و به همین خاطر بیانیه‌ای منتشر می‌کنیم و خواهشم این است که کمیته داوران رسیدگی کند.


مسئولیت نتایج نفت با من است
از هیات مدیره و به ویژه آقای عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان تشکر می‌کنم که 3 ماه است زحمت می‌کشند. از همین جا اعلام می‌کنم نتایج تیم نفت به من برمی‌گردد و مدیرعامل و هیات‌مدیره با توجه به شرایط موجود همه مسئولیت‌هایشان را به درستی انجام دادند. مسئولیت همه نتایج با من است و انشاءالله نتایج خوبی در آینده می‌گیریم.


در لیگ به سهمیه آسیایی نگاهی داریم
در دو جام حذفی و لیگ برتر حضور داریم که با تمام قوا جلو می‌رویم. در لیگ همانطور که قبلا گفتم هدفمان رتبه تک رقمی است و البته نگاهی نیز به سهمیه آسیایی داریم. ما در گسترش فولاد شرایط بدتری را تجربه کردیم اما شرایط تیم را برگرداندیم. قطعا تلاش می‌کنیم تا این شکست را جبران کنیم و به روزهای خوب برسیم.


نیاز به زمان داریم
تیم ما 10 تا 12 بازیکن جدید دارد و نیاز به زمان داریم تا اشکالات را برطرف کنیم. شک نکنید هرچه جلو برویم شرایط برای ما بهتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها