کد خبر : 1461893 | 27 شهریور 1396 ساعت 09:10 | 36.7K بازدید | 2 دیدگاه

اثری از پیشرفت در بازی استقلال نیست

عنایتی: باید بگویند دلیل اخراج رحمتی و جباری چیست

کاپیتان سابق استقلال می‌گوید که منصوریان باید در مورد دلیل کنار گذاشتن مهدی رحمتی و مجتبی جباری توضیح بدهد.

عنایتی: باید بگویند دلیل اخراج رحمتی و جباری چیست

رضا عنایتی در مورد شرایط استقلال به ورزش سه می‌گوید: شرایط استقلال اسفناک است و شما می‌دانید که هیچ کس پیش‌بینی چنین شرایطی را نمی‌کرد. من فکر می‌کنم هرچه که شده باید زودتر کاری کنند تا استقلال به جاده موفقیت برگردد چراکه من نگرانی هواداران را کاملا درک می‌کنم. 


او در مورد کنار گذاشته شدن مهدی رحمتی و مجتبی جباری از لیست استقلال می‌گوید: واقعا نمی‌دانم چه بگویم چون من در شرایط تیم نیستم؛ مسلما اتفاقی افتاده، ولی من نمی‌دانم چه بگویم. دوست ندارم بدون اطلاع صحبتی کنم که خدایی ناکرده به دوستان خوبم بربخورد.


وی افزود: من هم به عنوان یک هوادار مثل همه دوست دارم که واقعا دلیل اخراج مهدی رحمتی و مجتبی جباری چیست. سوال من این است که اگر اتفاقی افتاده چرا منصوریان واضح نمی‌گوید؟ این حق هوادار است که بداند دو ستاره تیمش برای چه اخراج شده است. 


عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت استقلال امیدوارکننده است یا نه هم گفت: در فوتبال ایران ممکن است هر اتفاقی بیفتد و این احتمال وجود دارد که استقلال دوباره به مسیر موفقیت برگردد؛ اما آنچه مشخص است شرایط این تیم اصلا روبه‌راه نیست و شما اصلا اثری از پیشرفت در بازی این تیم نمی‌بینید.


او در مورد راهکار استقلال برای خروج از بحران می‌گوید: حتما استقلال باید یک مهاجم هدف جذب کند، بازیکنی که خیلی دوندگی نداشته باشد و فقط جلوی محوطه جریمه بتواند توپ ها را وارد دروازه کند. البته استقلال حتما ضعف‌های دیگری هم دارد که باید در تمرینات برطرف شود. 


کاپیتان سابق استقلال در پاسخ به این سوال که اگر مدیرعامل این باشگاه بود آیا منصوریان را برکنار می‌کرد یا نه هم گفت: من نمی‌توانم جواب این سوال را بدهم و هر زمان که مدیرعامل شدم تصمیم‌گیری می‌کنم. الان من نه جای منصوریان هستم و نه جای آقای افتخاری. مطمئنا اگر استقلال نتیجه می‌گرفت امروز افتخاری با خریدهایی که کرده بهترین مدیرعامل از نگاه هواداران می‌شد؛ اما حالا شرایط فرق کرده و باید قبول کنیم که فوتبال هم بی‌رحم است.

دیدگاه‌ها