کد خبر : 1461984 | 27 شهریور 1396 ساعت 15:43 | 47.4K بازدید | 1 دیدگاه

محتمل ترین گزینه والورده برای جانشینی دمبله

جرارد دلوفئو، ستاره جوان بارسلونا به احتمال فراوان در 4 ماهی که دمبله به دور از میادین خواهد بود به ترکیب ثابت بارسا راه خواهد یافت.

محتمل ترین گزینه والورده برای جانشینی دمبله

به گزارش "ورزش سه"، دلوفئو محصول آکادمی بارسلوناست که سال 2013 به اورتون قرض داده شد. او سپس به بارسلونا بازگشت ولی با بی مهری های انریکه، به صورت قرضی راهی سویا شد. بارسلونا او را تابستان 2015 به اورتون فروخت اما بند بازخرید 12.5 میلیون یورویی در قرارداد او گنجاند. 

دلوفئو ژانویه گذشته از اورتون به صورت قرضی راهی میلان شد و به قدری خوب بازی کرد که مسئولان بارسا را مجاب ساخت تا بند خرید مجدد او را فعال کنند.

 

 

1242035

 

 

دلوفئو برای بازگشت به بارسا تردیدهایی جدی داشت چرا که مثلث MSN را مانع بزرگی برای فیکس بودن خود می دید ولی جدایی عجیب نیمار او را امیدوارتر کرد.

بارسلونا اما دمبله را به عنوان جانشین نیمار جذب کرد تا بار دیگر امیدهای دلوفئو برای راه یابی به ترکیب اصلی بارسا کاهش یابد؛ ولی مصدومیت این ستاره 20 ساله فرانسوی در بازی با ختافه و دوری 4 ماهه او از میادین سبب خواهد شد تا دلوفئو بار دیگر امیدوار به حضور در ترکیب ثابت بارسلونا شود.

 

 

1242034

 

 

والورده به سیستم 3-3-4 بارسلونا پایبند مانده و آبی اناری ها حتی بدون حضور دمبله نیز با سه مهاجم به میدان خواهند رفت. طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، دلوفئو اصلی ترین گزینه جانشینی دمبله است و فردا شب مقابل ایبار باید منتظر حضور او از ابتدا در ترکیب ثابت باشیم. او برابر بتیس نیز در ترکیب ثابت قرار گرفت و نمایش درخشانی هم داشت.

 

دلوفئو که به تیم ملی اسپانیا هم دعوت می شود، بهترین فرصت ممکن را برای اثبات ارزش هایش به والورده و نیز هواداران بارسا دارد. درخشش او در 4 ماه آتی شاید باعث شود دمبله در بازگشتش به میادین مدتی را روی نیمکت ذخیره ها سپری کند.

دیدگاه‌ها