کد خبر : 1462177 | 28 شهریور 1396 ساعت 14:23 | 41K بازدید | 1 دیدگاه

آشنایی با پرانگیزه‌ترین سپاهانی مقابل پرسپولیس

مهاجم شماره 3 زردپوشان برای تقابل برابر تیم سابق خود بی‌تابی می‌کند و به دنبال این است تا دومین گل فصل خود را در هفته هفتم به ثمر برساند.

آشنایی با پرانگیزه‌ترین سپاهانی مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری با اعداد و ارقامی جالب توجه در ابتدای لیگ شانزدهم پیراهن شماره 17 سرخپوشان را از آن خود کرد و در صحبت‌هایش با اعلام اینکه به آرزوی دوران کودکی خود دست یافته از انگیزه بالایش برای موفقیت در این تیم خبر داد. اما شرایط در نهایت به سود او پیش نرفت و نتوانست در چارچوب تاکتیکی برانکو و پرسپولیس خودش را تطبیق دهد و با توجه به برخی بی‌مهری‌ها ترجیح داد به تیم سابق خود بازگردد.

او در بازگشت به فولاد این بار در نقش فرمانده ظاهر شد تا ضمن اینکه روحیه و انگیزه بالای خود را به نمایش بگذارد، یک عملکرد فوق العاده و تاثیرگذار نیز از خود برجای بگذارد تا در هفته‌های پایانی فصل هم کاندید بهترین مهاجم باشد. هر چند او در نهایت در تصمیمی جنجالی در هفته ماقبل پایانی با کارت قرمز داور از ادامه مسابقات محروم و شانس آقای گلی‌اش را از دست داد اما اکنون بار دیگر برای دستیابی به موفقیت، با پیراهن شماره 3 در انتظار پرسپولیس است. تیمی که در فصل گذشته علیرغم تلاش فراوان نتوانست از خط دفاعی‌اش عبور کند و شکست تلخی را پذیرا شد.


سپاهان این روزها حال و روز خوشی ندارد و این مساله باعث شده تا ساسان انصاری نیز نتواند برخلاف فصل گذشته آمار خوبی در موفقیت تیمش ثبت کند. با این حال ساسان انصاری اکنون با انگیزه فوق العاده و بدون توجه به شرایط کلی تیمش در انتظار پرسپولیس است و می‌خواهد کار نیمه تمام فصل گذشته را این بار به پایان برساند. کاری که البته با توجه به قدرت دوباره خط دفاعی این تیم شرایط را سخت‌تر کرده و باید دید این مهاجم شماره 3 و جنوبی قادر به عبور از این دژ دفاعی هست یا خیر.

دیدگاه‌ها