کد خبر : 1462212 | 28 شهریور 1396 ساعت 17:08 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه بان ایرانی ماریتیمو بازهم در ترکیب اصلی 

عابدزاده امشب در برابر اسپورتینگ به میدان می‌رود

امیر عابدزاده دروازه بان جوان تیم فوتبال ماریتیموی پرتغال در ترکیب ثابت تیمش برای بازی حساس امشب مقابل اسپورتینگ لیسبون قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ماریتیمو امشب در سری رقابت های تاکا دا لیگا یا لیگ کاپ حذفی پرتغال باید در زمین تیم اسپورتینگ لیسبون به مصاف این تیم سرشناس برود.


امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی ماریتیمو امشب و در این بازی حساس دروازه بان اول تیمش خواهد بود و در ترکیب اصلی ماریتیمو بازی خواهد کرد.  این بازی ساعت 23:45 (ساعت 20:15 به وقت پرتغال) برگزار می شود. 

 

1242187


این دروازه بان ایرانی که به عنوان یک دروازه بان جوان به ماریتیمو آمده بود در این فصل توانست آرام آرام خودش را به ترکیب تیمش نزدیک کرده و حتی شماره یک این تیم را به تن کند. او در بازی قبلی ماریتیمو در لیگ کاپ و در بازی برابر اشتوریل برای اولین بار به عنوان بازیکن ثابت برای این تیم به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت، به طوری که بعد از این بازی مورد تمجید رسانه های پرتغالی قرار گرفت. عابدزاده البته بعد از درخشش در برابر اشتوریل در لیگ برتر پرتغال بار دیگر روی نیمکت نشست؛ اما در بازی جام حذفی برابر اسپورتینگ که امشب برگزار می شود، بازهم به ترکیب اصلی بازگشته است. 


اینکه عابدزاده اکنون تبدیل به دروزاه بان فیکس ماریتیمو در دیدارهای حذفی شده است، اتفاق خوبی است که می تواند او را به ترکیب اصلی این تیم در لیگ برتر پرتغال هم برساند.

 

1242186

دیدگاه‌ها