کد خبر : 1462216 | 28 شهریور 1396 ساعت 16:59 | 63.6K بازدید | 1 دیدگاه

خسارت میلیاردی استقلال؛

توجیه عجیب منصوریان در مورد جدایی مگویان

سرمربی استقلال در برنامه شب گذشته نود توجیه عجیبی در مورد جدایی هرائر مگویان از این تیم به زبان آورد.

توجیه عجیب منصوریان در مورد جدایی مگویان

به گزارش "ورزش سه"، در برنامه شب گذشته نود، عادل فردوسی پور از سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال سوال کرد که مگویان بازیکن با کیفیتی است و چرا از این تیم کنار گذاشته شد که او در جواب گفت: اجازه بدهید خود آقای منصوریان به این سوال پاسخ بدهد.


اما توجیه منصوریان در مورد جدایی مگویان بسیار عجیب به نظر می رسید: ما مجید حسینی، پادوانی و منتظری را داشتیم و ترجیح دادم مگویان که سن بالایی دارد  برود. ما نمی توانستیم 3 دفاع وسط با 33 سال را حفظ کنیم. ما ترجیح دادیم سرمایه مان را روی مجید حسینی متمرکز کنیم و بازیکنی مثل عظیم گوگ که مدافع جوانی است و دارد پله های ترقی را به سرعت طی می کند را در فهرست قرار دهیم. ما روزبه چشمی و فرشید باقری را هم داریم که توانایی بازی در پست دفاع وسط را دارند.


اما وقتی فردوسی پور در مورد پرداخت غرامت 2.5 میلیاردی سوال کرد، منصوریان توجیه عجیب تری آورد: بحث مگویان یک بحث فنی است. ما پارسال 14 میلیارد بدهی دادیم که 7 میلیارد آن خارجی بود و حالا شما در مورد 1.4 میلیارد پول بدهی مگویان که باید برای این فصل به او پرداخت شود صحبت می کنید. من نمی توانم بازیکن جوانم را نیمکت نشین کنم، سهمیه بازیکن خارجی ام را بسوزانم که مگویان در استقلال بماند.


صحبت های منصوریان در حالی است که  زمانی که حضور منتظری قطعی شد، او می توانست اقدام به جدایی مگویان کند تا باشگاه مجبور نشود این خسارت را پرداخت کند.


پیش از شروع لیگ مدیربرنامه های مگویان بارها درخواست فسخ توافقی قرارداد او را کرد؛ اما وقتی منصوریان در هفته اول لیگ برتر نام مگویان را در لیست مازاد قرار داد، باشگاه مجبور شد تمام مبلغ قرارداد این فصل او را هم پرداخت کند.

دیدگاه‌ها